کد خبر: ۱۹۸۷۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۰ دی ۱۳۹۲
دروازه تیم فولاد گفت: «همه این اتفاقات اخیر که با من شده است ریشه در برخی حسادت ها دارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، سوشا مکانی درباره پخش تصاویری از خود که در حاشیه بازی با پرسپولیس ضبط شده بود در برنامه خارج از گود عنوان کرد: «من برای دوستان رسانه ای احترام زیادی قائل هستم ولی حقیقا نمی دانم دو، سه هفته پس بازی با پرسپولیس چطور دوباره بحثش آن هم به صورت ناقص باز شده است.»

 

وی افزود: «من از خبرنگار تلویزیون عذرخواهی کرده بودم اما حالا فکر می کنم اشتباه کردم چون بین من و او هر چه بود تمام شد اما گویا ماجرا سر دراز دارد. هر چند تصاویری که از تلویزیون پخش شده است را ندیدم اما خبر دارم که روی صدایم بوق گذاشته اند.»

 

وی ادامه داد: «از دوستان تلویزیون می خواهم رعایت حال من را نکنند و به حرمت بینندگان صدای بوق را بردارند تا مشخص شود من در تونل ورزشگاه غدیر چه گفته ام. در آن صحنه ناظر بازی حضور داشت و چطور ممکن است در حضور ناظر مسابقه من بخواهم حرفی بزنم که برایم مشکل ساز شود.»

 

دروازه بان فولاد در پاسخ به این پرسش که در آن صحنه دقیقا چه گفته است گفت: «من واقعیت را می گویم. 20 نفر آنجا بودند. وقتی دیدم دوست گزارشگر تلویزیون به ناظر مرتبا می گوید که می خواهد از من شکایت کند به او گفتم تو این کارها را با من کرده ای حالا می خواهی شکایت کنی. بدترین لفظی که به کار بردم مردتیکه بود که به همین دلیل عذرخواهی هم کردم. برای حسین فرکی هم موضوع را تعریف کردم ولی نمی دانستم پس از پایان این پرونده، بحث به جای دیگر بیخ پیدا می کند.»

 

مکانی افزود: «همه این  اتفاقات اخیر که با من شده است ریشه در برخی حسادت ها دارد که به موقع درباره اش صحبت می کنم و آنها را می خشکانم. آنهایی که نمی توانند عملکرد فنی من را نقد کنند حالا به این مسائل ورود می کنند. ایرادی ندارد و من هم خدایی دارم. به طور حتم هر چه از این اتفاقات رخ بدهد انگیزه ام بیشتر می شود و اطمینان دارم روسیاهی به ذغال می ماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها