کد خبر: ۱۹۹۰۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي تيم ملي فوتبال روسيه پيش‌بيني کرد کلمبيا شگفتي‌ساز جام‌جهاني 2014 برزيل شود.

جام جهاني 2014 فوتبال 142 روز ديگر در کشور برزيل برگزار خواهد شد و 32 تيم حاضر در اين رقابت‌ها در 8 گروه چهار تيمي به رقابت با هم خواهند پرداخت.

فابيو کاپلو، سرمربي خوشنام ايتاليايي که در جام جهاني 2014 هدايت تيم ملي روسيه را بر عهده خواهد داشت پيش‌بيني کرد کلمبيا تيم شگفتي‌ساز جام جهاني 2014 خواهد شد.

کاپلو درباره تيم شگفتي‌ساز جام جهاني 2014 گفت: به نظر من از زماني که خوزه پکرمن هدايت تيم ملي کلمبيا را بر عهده گرفته است، توانسته اين تيم را به عنوان يکي از تيم‌هاي قدرتمند آمريکاي جنوبي مطرح کند و اکنون نگاه همه مردم به کلمبيا با قبل متفاوت است. من از تيم‌هاي کلمبيا، بلژيک و اروگوئه خوشم مي‌آيد و فکر مي‌کنم که اين دو تيم نسبت به قبل تفاوت‌هاي زيادي کرده‌اند. از بين اين سه تيم کلمبيا را به عنوان شگفتي‌ساز جام جهاني 2014 انتخاب مي‌کنم. آنها تيمي فيزيکي و تکنيکي هستند و مي‌توانند پس از سال‌هاي غيبت در جام‌جهاني عملکرد خوبي را از خود نشان دهند.

کاپلو در ادامه گفت: اروگوئه نيز تيمي خوب و قابل احترام است که مهاجمان خطرناکي دارد. هم لوئيس سوآرس و هم ادينسون کاواني دو مهاجم باکيفيت هستند که کار را براي حريفان اروگوئه در جام جهاني سخت خواهند کرد.

سرمربي سابق تيم ملي انگليس که موفق شد در انتخابي جام‌جهاني 2014 همراه روسيه بالاتر از پرتغال به طور مستقيم به جام‌جهاني صعود کند درباره تيم‌هاي مدعي جام‌جهاني گفت: قطعا برزيل به دليل ميزباني شانس نخست قهرماني در جام‌جهاني محسوب مي‌شود. علاوه بر برزيل تيم‌هاي اسپانيا، آرژانتين و آلمان نيز تيم‌هاي مدعي در جام جهاني خواهند بود.

روسيه در گروه 8 جام‌جهاني 2014 با تيم‌هاي بلژيک، کره‌جنوبي و الجزاير همگروه شده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها