کد خبر: ۱۹۹۰۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه پیش‌بینی کرد کلمبیا شگفتی‌ساز جام‌جهانی 2014 برزیل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 فوتبال 142 روز دیگر در کشور برزیل برگزار خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 8 گروه چهار تیمی به رقابت با هم خواهند پرداخت.

فابیو کاپلو، سرمربی خوشنام ایتالیایی که در جام جهانی 2014 هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده خواهد داشت پیش‌بینی کرد کلمبیا تیم شگفتی‌ساز جام جهانی 2014 خواهد شد.

کاپلو درباره تیم شگفتی‌ساز جام جهانی 2014 گفت: به نظر من از زمانی که خوزه پکرمن هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته است، توانسته این تیم را به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند آمریکای جنوبی مطرح کند و اکنون نگاه همه مردم به کلمبیا با قبل متفاوت است. من از تیم‌های کلمبیا، بلژیک و اروگوئه خوشم می‌آید و فکر می‌کنم که این دو تیم نسبت به قبل تفاوت‌های زیادی کرده‌اند. از بین این سه تیم کلمبیا را به عنوان شگفتی‌ساز جام جهانی 2014 انتخاب می‌کنم. آنها تیمی فیزیکی و تکنیکی هستند و می‌توانند پس از سال‌های غیبت در جام‌جهانی عملکرد خوبی را از خود نشان دهند.

کاپلو در ادامه گفت: اروگوئه نیز تیمی خوب و قابل احترام است که مهاجمان خطرناکی دارد. هم لوئیس سوآرس و هم ادینسون کاوانی دو مهاجم باکیفیت هستند که کار را برای حریفان اروگوئه در جام جهانی سخت خواهند کرد.

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس که موفق شد در انتخابی جام‌جهانی 2014 همراه روسیه بالاتر از پرتغال به طور مستقیم به جام‌جهانی صعود کند درباره تیم‌های مدعی جام‌جهانی گفت: قطعا برزیل به دلیل میزبانی شانس نخست قهرمانی در جام‌جهانی محسوب می‌شود. علاوه بر برزیل تیم‌های اسپانیا، آرژانتین و آلمان نیز تیم‌های مدعی در جام جهانی خواهند بود.

روسیه در گروه 8 جام‌جهانی 2014 با تیم‌های بلژیک، کره‌جنوبی و الجزایر همگروه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها