کد خبر: ۱۹۹۶۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیموریان با غیرت و تعصب بازی می‌کند اما مراقب باشد با این شیوه بازی‌اش جام جهانی را از دست ندهد.

به گزارش پایگاه 598،سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس؛ در مورد دیدار روز گذشته با استقلال در جام حذفی گفت: بازیکنان ما کاملا منطقی و جنگنده بازی کردند و من از تلاش آنها تشکر می‌کنم اما بازیکنان ذوب‌آهن باید بدانند فقط منطقی بازی کردن شرط نیست باید برنده شویم. اینکه منطقی و جنگنده بازی کنیم و ببازیم خوب نیست و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست بدهیم. این شیوه مورد پسند ما و مدیران عالیرتبه ذوب‌آهن نبوده و نیست. روز گذشته ما می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. در دقیقه 38-39 میلاد غریبی می‌توانست گلزنی کند ضمن اینکه یک پنالتی را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: البته در سه دیدار گذشته ما گلی در جریان بازی نخورده‌ایم که نشان دهنده منظم شدن سیستم دفاعی تیم ماست و نوید روزهای خوبی را می‌دهد. بعد از ۲ بازی سخت مقابل نفت و فولاد با استقلال بازی کردیم و باید از تقوی و محمدی کادر فنی تیم تشکر هم کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه تیمش فرصت‌های گلزنی را به راحتی از دست می‌دهد،‌ گفت: ما هنوز یک جای خالی در فهرست خود داریم و می‌خواهیم تا 14 بهمن یک مهاجم خارجی بگیریم. باید یک مهاجم تمام کننده داشته باشیم و بازیکنان ما هم نباید فرصت‌های خوب گلزنی که نصیب‌شان می‌شود از دست بدهند و این صحنه‌ها توام با خودخواهی شود. اگر به لیگ برتر نگاه کنیم متوجه می‌شویم خیلی تیم‌ها با پیروزی یک بر صفر موفق شده‌اند. یک گل می‌زنند و از گل زده‌شان دفاع می‌کنند. همانطور که استقلال هم روز گذشته چنین کاری کرد. این تیم با پیروزی‌های یک بر صفر هم به صدر جدول لیگ آمده است. بنابراین بازیکنان ما هم باید بدانند در چنین شرایطی نباید ابتدا گل بخوریم و از کمترین فرصت گل هم نهایت استفاده را ببریم.

آذری در مورد دیدارش با قلعه‌نویی در ورزشگاه گفت: قلعه‌نویی رفیق 20 ساله من است من از زمانی که هالتر می‌زدم و او فوتبال بازی می‌کرد با هم دوست هستیم و دوستان مشترک زیادی در وزنه‌برداری و فوتبال داریم. قلعه‌نویی آدم بسیار قابل احترامی است. من بیرون ورزشگاه هم او را ببینم به او احترام می‌گذارم. ضمن اینکه ما میزبان قلعه‌نویی بودیم و باید رسم میهمان‌نوازی را به جا می‌آوردیم. برای استقلال و همچنین تیم خودم و سایر تیم‌ها همواره آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد ضربه‌ای که آندرانیک تیموریان به صورت عشوری زد و گفته می‌شود که تیموریان باید اخراج می‌شد، گفت: اینکه تیموریان باید اخراج می‌شد یا نه، را نمی‌دانم زیرا من از صحنه دور بودم و در جایگاه ویژه نشسته بودیم اما دیدم که تیموریان با آرنج به صورت عشوری کوبید و از نزدیک‌ترین شخص به این صحنه داور مسابقه بود و او باید تصمیم می‌گرفت. من نه تنها به تیموریان که به تمام ملی‌پوشانمان در تمام رشته‌های ورزشی علاقه دارم. البته به تیموریان توصیه می‌کنم که مراقب خودش باشد. شما در بازی با پرسپولیس دیدید که او چگونه بازی کرد. تیموریان بسیار انرژیک بازی می‌کند که این انرژیک بازی کردن باعث می‌شود درگیری ایجاد شود اما او باید مراقب باشد که در این درگیری‌ها آسیب نبیند و جام جهانی را از دست ندهد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های روحی و روانی آدم‌ها متفاوت است و ممکن است در یکی از صحنه‌های درگیری بازیکنی ضربه‌ای به صورت تیموریان بزند که او جام جهانی را از دست دهد. تیموریان با غیرت و تعصب بازی می‌کند و باید مراقب خودش و رقبایش باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان  در مورد دیدار یکشنبه با استقلال در لیگ برتر گفت: شاید باور نکنید اما بازی روز یکشنبه برای ما به مراتب ساده‌تر خواهد بود زیرا زمین فولادشهر که در اختیار یک شرکت بوده کیفیتش را از دست داده و بازیکنان ما روی زمین بهتر بازی می‌کنند. زمین فولاد شهر از امروز در اختیار ما قرار گرفته ما در ورزشگاه آزادی بهتر و راحت‌تر مقابل استقلال بازی می‌کنیم. همانطور که مقابل پرسپولیس همینگونه بازی کردیم. بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ با اندیشه بزرگ بازی می‌کنند و شکست دیروز می‌تواند درس عبرتی برای آنها باشد. استقلال تیم بزرگی است اما تیم شکست‌ناپذیری نیست. باخت دیروز ما تلنگری برای بازیکنان ما بود تا روز یکشنبه برای موفقیت تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: ما سیلوا را از برزیل می‌خواستیم که در سری B این کشور هم بازی کرده بود. اما با یک قرارداد یک میلیون دلاری به ژاپن رفت. اکنون پیشنهادهای مختلفی را بررسی می‌کنیم. ما بازیکنی می‌خواهیم که به قول اصفهانی ها ارزون، لرزون و غلتون باشند. یعنی هم قیمتش پایین باشد هم وقتی ضربه می‌زند بلرزد و هم خوب بازی کند که هنوز این بازیکن گیر ما نیامده است.

آذری در مورد اینکه محمد قاضی گفته است 100میلیون تومان از قراردادش را از ذوب‌آهن به خاطر او بخشیده است، گفت: من از محمد قاضی تشکر می‌کنم او زمانی که در ذوب‌آهن بود با تمام توانش برای ما بازی می‌کرد و یک قهرمان بزرگ است من همواره ارتباطی دلی و عاطفی با این بازیکنان داشته و دارم. قاضی هم با این کار لطفش را به مجموعه ذوب‌آهن نشان داد.

وی در مورد ریاست کیومرث هاشمی بر کمیته ملی المپیک گفت: به نظرم اصلح‌ترین آدم‌ها انتخاب شده‌اند. هاشمی 30 سال در ورزش مدیریت کرده و انتخاب او انتخاب خوبی بود. از افشارزاده هم تشکر می‌کنم که سال‌ها برای ورزش زحمت کشید. انتخاب شهنازی به عنوان دبیرکل هم برای همه ما و به خصوص خانواده فولاد افتخاری محسوب می‌شود. شهنازی مدتی معاون نیروی انسانی کارخانه ذوب‌آهن بوده و نقش بسزایی هم در شکل‌گیری ورزش حرفه‌ای ذوب‌آهن داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: همچنین خوشحال‌تر هستم به خاطر اینکه علیرضا دبیر به مدیریت ورزش کشور راه یافته و نائب رئیس دوم شده است و امیدوارم او اثربخشی خودش را نشان بدهد. همانطور که سایرین مثل رسول خادم  و حسین رضازاده این کار را کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها