کد خبر: ۱۹۹۶۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از علی انصاریان به خاطر تمسخر وی در برنامه 90 انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ، علی انصاریان دوشنبه شب در برنامه 90 که به مناسبت دربی 78 تهیه شده بود، با لهجه آذری به موضوع درخواست پایان رافت از پائولو مالدینی برای تعویض پیراهن میلان اشاره کرد که این موضوع دلگیری مهاجم پیشین پرسپولیس را در برداشت.

 

پایان رافت در این خصوص اظهار داشت: «این برای بار دوم است که آقای انصاریان اقدام به این کار میکند. بار اول در برنامه ورزش از نگاه دو من و آذری زبانان را مسخره کرده بود که خیلی از همشهریانم به من گفتند پاسخش را بدهم اما گفتم جوان است و از انجام این کار صرفنظر کردم. اما در برنامه 90 بار دیگر این کار زشت خود را تکرار و مرا مسخره کرد.»

 

وی در ادامه گفت: «من مشغول تماشای برنامه 90 بودم و دیدم که انصاریان مجددا موضوع تعویض پیراهن من با پائولو مالدینی را مسخره می کند. میخواهم بگویم آقای انصاریان من با اگر با زبان ترکی، انگلیسی و یا فارسی با ایشان صحبت کردم، منظور مرا متوجه شد. تو با این کارت داری کار باشگاه بزرگ پرسپولیس را کوچک می کنی!»

 

رافت افزود: «همه میدانند که من پیراهن مالدینی را به یک موسسه خیریه تقدیم کردم و اصلا این چیزی نیست که کسی بخواهد اینقدر به دیده تمسخر به آن نگاه کند. استفاده از کلمات آذری مثل "وئر منه" که به قصد توهین به آذریهاست اصلا کار درستی نیست. من به آذری بودنم افتخار میکنم و نباید کسی به خودش اجازه بدهد از طریق رسانه ملی به همشهریان من بیاحترامی کند.»

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: «از زمانی که آقای علی پروین از من دعوت کرد تا برای پرسپولیس بازی کنم با تمام وجود برای این تیم بازی کردم. این پیراهن برای من ارزش دارد و برای تو ارزش ندارد که به استقلال رفتی. چرا به خودت اجازه میدهی دیگران را مسخره کنی؟ آقای انصاریان اگر مشکلی داری برو مشکلت را برطرف کن اما کسی را مسخره نکن.»

 

رافت گفت: «من همان شب به عادل فردوسی پور زنگ زدم و یک نفر دیگر گوشی را برداشت. من میخواستم ایشان فرصت یک دقیقهای به من بدهد تا از حق خودم و آذری زبانان دفاع کنم اما ایشان چنین فرصتی را به من ندادند. به نظر من ایشان عدالت را رعایت نکردند و من از این مجری هم گلایه دارم که اجازه میدهد چنین برنامههایی روی آنتن برود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها