کد خبر: ۲۰۰۴۶۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲

آقاي ظريف!

مذاكرات ژنو بين كشور‌هاي 1+5 به متني منتهي شد كه اين روز‌ها هر‌طرفي حرف‌هاي خودش را در‌باره آن مي‌زند، بي‌شك ملت بزرگ ايران به هيچ‌وجه سخنان رئيس جمهور و وزير خارجه امريكا را بر‌نمي‌تابد؛ هم از اين بابت كه اگر راست هم گفته باشند زياده‌خواهي‌هاي آنها همواره مورد مخالفت نفرت مردم ما بوده و هم از اين بابت كه ملت‌ ما آنان را دشمن مي‌داند و حرف دشمن، حرف دشمن است! مردم رشيد ما اين را بديهي مي‌دانند كه طرفين يك مذاكره، به خصوص منازعه‌اي كه در جلوه مذاكره نمايان شده باشد، حرف و منافع خود را به رخ مي‌كشند و هم اين را نيز بديهي مي‌دانند كه طرف قو‌ي‌تر مطابق با مفروضات ذهني خويش؛ از قدرت خود يا اقبال سايرين – هم در مذاكره و هم پس از آن مي‌كوشد خود را طرف برنده معرفي نمايد و كفه خود را سنگين‌تر نشان دهد. يقيناً شما نيز اين را به خوبي مي‌دانيد كه ملت انقلابي ما امريكا را يك كشور بزرگ مي‌داند ولي هيچ‌گاه آن را طرف پيروز خصومت با ايران اسلامي نمي‌شناسد. نفس مذاكرات ژنو نيز اين را اثبات مي‌كند كه اگر آنها از طرق ديگري كه حكايت از تأثير قدرت‌شان داشته‌ باشد توانسته بودند به اهدافشان برسند با شما به عنوان نماينده اين ملت سر ميز مذاكره نمي‌نشستند. آنها نه با نمايندگان ملت بزرگ ايران كه با عمو‌زاده‌هايشان هم همين معامله را مي‌كنند.

آقاي ظريف!

دولت‌هاي مختلف پس از انقلاب و نمايندگانشان مانند شما با حمايت مردم و متكي به اين قدرت اعتصام الهي همواره توانسته‌اند از بد‌خواهي‌ها و حتي تله‌گذاري‌هاي طرف‌هاي معانقه و مذاكره و منازعه و مخاصمه و... موفق بيرون بيايند. حتي اگر نتيجه از دست رفتن خرمشهر يا خروج از فاو يا دريافت موشك در پرواز 655 بوده باشد. اينها از جنس تاول‌هايي بوده‌اند كه گام‌هايي كوشا و صبور در سنگلاخ‌هاي مسير پيروزي و پيشرفت چاره‌اي جز تحملشان نداشته‌اند.

آقاي ظريف!

ملت ما دولت را جزيي از عظمت خويش مي‌داند و نمايندگان آن را نيز در مذاكرات و منازعات بين‌المللي با قامتي رشيد به شايستگي رشادت و استواري به بايستگي ايستادگي خويش مي‌شمارد. البته كه ملت ما ايستادگي شايسته را از قلدر مآبي بي‌منطق باز مي‌شناسد. حتي اگر كه منطق مبناي نگرش ما به جهان و روابط موجود در آن با نگرش ديكته شده زور‌مداران و خود‌پرستان متفاوت باشد. پيشاني‌بندي كه امروز در خط مقدم بر پيشاني شما مي‌درخشد و يادگار افتخار سال‌هاي مقاومت و پيروزي است نوشته‌اي را به طرف‌هاي مقابل‌تان نشان مي‌دهد كه وفا‌داري شما بدان را حمل بر صداقت مي‌نمايند و همواره حرف و عملتان را كه نماينده حرف و عمل ملت ماست محل استناد براي تصميمات مهم خود مي‌شمارند حتي اگر در تبليغات براي فريب چيز ديگري بگويند. و آن؛ عزت، حكمت و مصلحت نظام اسلامي ايران بزرگ و بلكه تمدن جديدي است كه عرصه تقابل عليه ما بر خصومت با آن بنا گرديده است. ملت به فرزندان صادق خويش كه پيچيدگي‌هاي عرصه‌هاي تقابل را به خوبي مي‌شناسند احترام مي‌گذارد و آنان نيز رابطه خود با عظمت و قدرت ملت را از وفاداري و امانت معطر مي‌نمايند همواره بر ديدگان تيز‌بين محبت قدم نياز فرود آورند و امواج حمايت و افتخار در‌يافت دارند.

سر‌افرازي تمامي پيشاني‌بند داران عزت آرزوي ماست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها