کد خبر: ۲۰۰۷۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه‌اي به فدراسيون‌هاي عضو براي ايران، کره جنوبي، ژاپن و استراليا در جام جهاني آرزوي موفقيت مي‌کرد.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، شيخ سلمان رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا، در نامه‌اي به روساي فدراسيون‌هاي عضو کنفدراسيون به مناسبت آغاز سال 2014 به نکات جالب توجهي اشاره کرد.

در اين نامه آمده است:

روساي فدراسيون‌هاي عضو کنفدراسيون فوتبال آسيا، خوشحالم که با شما کار مي‌کنم و شما را در کنار خودم مي‌بينم. من کم و بيش همه شما را مي‌شناسم و در همه سال‌هاي گذشته که با همکاري يکديگر براي فوتبال آسيا تاريخ سازي کرده‌ايم، اما بايد همه بدانيم که نسبت به بازيکنان در زمين بازي بسيار بزرگ‌تري در حال بازي هستيم. در سال 2013 در کنار هم وقايع فوتبالي آسيا را به خوبي مديريت کرديم و رقابت‌هاي زيادي را برگزار کرديم و نتايج خوبي هم از اين همکاري‌ها گرفتيم که هم در عرصه ملي بوده و هم در عرصه باشگاهي. همه تلاش ما در جهت رشد و توسعه فوتبال در جاي جاي قاره کهن و پهناور آسيا بوده است که بدون همکاري و حمايت روساي فدراسيون‌هاي آسيا پيش نمي‌آمد.

در پايان سال 2013، نتايج تلاش‌هاي فدراسيون‌ها و کنفدراسيون فوتبال آسيا را در عرصه‌هاي مختلف ديديم. نتيجه اين تلاش‌هاي صادقانه را به عنوان رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا، مثبت ارزيابي مي‌کنم و از شما به خاطر اعتمادي که به من در انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا کرديد و تصميمي که گرفتيد، تشکر مي‌کنم. اين انتخابات نشان داد که ما مثل يک خانواده هستيم و براي ارتقاي فوتبال آسيا در کنار هم تلاش مي‌کنيم.

من همانطور که پس از انتخابات به شما قول دادم همه تلاشم را براي گسترش و توسعه فوتبال در جاي جاي آسيا، آغاز کرده‌ام و از اختصاص امکانات به هر فدراسيوني براي اهدافش دريغ نکرده، نمي‌کنم و نخواهم کرد. بايد تصميماتي براي فوتبال آسيا بگيريم که تاثيرگذار باشد تا فوتبال آسيا در همه سطوحش حرفه‌اي شود. اين يک موضوع جدي است که بايد همه ما هميشه به آن فکر کنيم و درباره‌اش تصميماتي بگيريم که هر چه سريعتر ما را به سرمنزل مقصود برساند. اما هدف در نهايت درخشش تيم هاي ملي و باشگاهي فوتبال آسيا در رده هاي سني مختلف در مسابقات جهاني است و وقتي کشورهاي آسيايي را بر سکوهاي آسيايي ببينيم آن وقت است که تلاش‌هاي‌مان نتيجه بخش بوده است.

خوشحالم که به اطلاعتان برسانم که رايزني‌هاي من در کميته اجرايي فيفا در حال نتيجه دادن است و ميزباني رقابتهاي جام جهاني 2016 دختران زير17 سال را در اردن، جام جهاني نوجوانان2017 پسران زير 17 سال را در هند، جام جهاني جوانان زير20 سال 2017 را در کره جنوبي و ميزباني کنگره فيفا در سال 2017 در مالزي گرفته ايم. مطمئنا اين ميزباني‌ها کليد رشد و شکوفايي فوتبال در آسياست و نشان مي‌دهد که جهان هم به توانايي‌ها و قابليت‌هاي ما پي برده است که چنين ميزباني‌هايي به آسيا داده مي‌شود.

در اينجا لازم مي‌دانم براي تيم‌هاي ژاپن، کره جنوبي، ايران و استراليا که نمايندگان فوتبال آسيا در جام جهاني 2014 برزيل هستند، آرزوي موفقيت کنم و در تابستان 2014 شاهد درخشش آنها در برزيل باشم. نمايندگان خوبي داريم که با شايستگي به جام جهاني صعود کرده اند و بهترين کشورهاي فوتبال آسيا هستند که توانسته‌اند به جام جهاني راه پيدا کنند و اميدوارم به خوبي براي جام جهاني آماده شوند و در اين رقابت‌هاي هيجان انگيز، زماني که خانواده فوتبال آسيا بازي‌هاي تيم‌هاي آسيايي را مي‌بينند، به وجد بيايند.

براي فوتبال آسيا در سال 2014 آرزوي موفقيت مي‌کنم و بار ديگر به خاطر حمايتي که از من در انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا کرديد، تشکر مي‌کنم و اميدوارم با تلاش‌هاي خانواده فوتبال آسيا، سال 2014 سال فوتبال آسيا باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها