کد خبر: ۲۰۰۷۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
این افشاگری های متقابل در میان تلویزیونهای اپوزیسیون که با انگیزه دستیابی به حمایت های مالی بیشتر و باج گیری از همدیگر صورت می گیرد، چند ماهی است به اوج خود رسیده است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت ضد انقلابها در حمایت گیری از منابع مالی غربی با یقه گیری و فحاشی بهم همراه شده است . در جدیدترین این مناسبات صادق صبا مدیر تلویزیون بی بی سی فارسی در برنامه ویژه ای که بمناسبت تاسیس 5 سالگی این شبکه برگزارشد در مقابل حمله ای که به تلویزیونهای لس انجلسی و سلطنت طلبها داشته ،با واکنش تند اپوزیسیون روبرو شده است.

شهرام همایون مدیر یکی از اصلی ترین تلویزیون های وابسته به سلطنت طلبها که مدعی است جریان سازی اصلی ضد انقلابها از طریق رسانه متبوعش انجام می گیرد، با پخش اظهارات مدیر تلویزیون بی بی سی می گوید:” صادق صبا در اظهاراتی مضحکانه کفته که  وقتی به دفتر کارش می خواهد بیاید با  جمعی از سلطنت طلبها روبرو می شود که در حال تظاهرات بر علیه بی بی سی هستند و بی بی سی را متهم می کنند به جانبدار بودن از بعضی از جریانهای سیاسی! "
صادق صبا  ادعا می کند که زیبایی کار بی بی سی به این است که کسی از بی بی سی راضی نیست! برای اینکه این شبکه کارش را درست انجام می دهد و  بسیاری از ایرانی ها از ما ناراضی هستند و این نشانه درستی کار بی بی سی است !

شهرام همایون در ادامه می افزاید :” باید به این اظهارات وی جایزه داد! ما باید به ایشان پیام بزنیم و اظهار کنیم ما خبر نداشتیم که نشانه حسن انجام کار عدم رضایت ایرانی ها ست ! ما امیدواریم که در دانشکده علوم ارتباطات این تز جدید صادق صبا را تدریس کنند که رسانه ای موفق است که همه از آن ناراضی باشند ! این را از طریق فیس بوک بهم منتقل کنید در علم ارتباطات جدید رسانه ای موفق است و کارش را درست انجام می دهد که همه ازش ناراضی باشند."



در ادامه برنامه این شبکه بخشی دیگر از اظهارات صادق صبا پخش می شود که وی در اظهاراتی فریبکارانه می گوید:” کاری که ما می کنیم ما داریم انقلابی ایجاد میکنیم .مهم این است که بی طرف باشیم در سخت ترین شرایط و این چیزی است که ما در بی بی سی انجام داده ایم! بسیار از ایرانی ها اعتقاد دارند که کار رسانه ما این است که باید از این دفاع کنیم یا ان ! کاری که ما می کنیم ان است که انقلابی را انجام داده ایم که بی طرفیم!”
 
 اما شهرام همایون که از این اظهارات براشفته بود اینگونه در مقابل فریبکاری های صبا واکنش نشان می دهد :” من معتقدم باید در فیس بوک نظر خواهی بگذاریم در خصوص  اظهارات این آقا! اقای صادق صبا شما دیر رسیدی به بی بی سی ! بی بی سی قبل از اینکه تلویزیون داشته باشد رادیو داشت و آن رادیو هم با همین ادعا در در جنگ جهانی د وم فعالیتش را شروع کرد. مردم هنوز یادشان نرفته همین چند وقت پیش فیلمبردار تلویزیون شما گفت :" دولت انگلیس هر چه به ما بگوید، ما همان کار را می کنیم در بی بی سی.”
اقای صادق صبا ! شما این اخرها رسیدی چون این 80 سال اخیر اگر عملکرد بی بی سی را بررسی کنی می بینی چه خدماتی کرده ، بی بی سی بازوی دولت انگلستان است .شما بیا به عنوان یک مدیر رسانه  نظرت را در مورد قرارداد ترکنچای و نقش انگلیس و نقش انگلیس در ایجاد  جدایی در افغانستان و  نقش انگلیس ها در جدایی بحرین بیان کن ! بیا مردانه بشین و در مورد نقش انگلستان در قرارداد 1919 بگو!یا در قرارداد 1907 بگو ! نقش انگلستان را که بی بی سی بازوی آن است و از او ارتزاق می کند را بگو ! بیا راجع به اینها  صحبت کن اونوقت مردم بهتر شما را باور می کنند !شما که ادعای حق ازادی بیان برای مخاطبان دارید پس چرا کامنت های منتقد را در یوتیوب و فیس بوک تان پاک می کنید؟!"

 گفتنی است این افشاگری های متقابل در میان تلویزیونهای اپوزیسیون که با انگیزه دستیابی به حمایت های مالی بیشتر و باج گیری از همدیگر صورت می گیرد چند ماهی است به اوج خود رسیده است . چندی پیش نیز صادق صبا با ارائه توضیحاتی نیمه پنهانی از عملکرد رسانه های سلطنت طلب و شهرام همایون را  فاش کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها