کد خبر: ۲۰۱۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، فردی که برای بازگشت به این شرکت مهم هلدینگ وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کند، به همراه تعدادی از نزدیکانش در اغتشاشات روز عاشورای 88 تهران حضور داشته و از شانسِ بدش، با وجود گذشت دو سال از فتنه همچنان تصاویر آنها از شبکه بی بی سی و صدای امریکا به نمایش در می آید...

 شرکت مهم هلدینگ وزارت آموزش و پرورش که سالها در اختیار جریان فتنه بود، سال گذشته پس از تلاشهای فراوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان برای مدت کوتاهی از دست جریانهای وابسته به خاتمی، موسوی و کروبی نجات پیدا کرد.

به گزارش بولتن با انتخاب مدیرعامل جدید این شرکت که از مدیران شناخته شده و متعهد کشورمان است، تلاشهای فتنه گران برای حفظ این حیاط خلوت اقتصادی شکست خورد. اما در روزهای گذشته شاهد تحرکات جدیدی از سوی نمایندگان وابسته به اصلاح طلبان با هدف تامین هزینه های انتخابات آتی مجلس از محل اعتبارات این شرکت بزرگ اقتصادی هستیم.

بر اساس این گزارش م. ج .الف مدیرعامل سابق این شرکت الکترونیکی که دارای روابط نزدیک با سران فتنه است، این بار از طریق یکی از نمایندگان اقلیت مجلس سناریوی جدیدی را برای بازگشت به عرصه مدیریت شرکت مذکور طراحی کرده است.

وی با دادن وعده های مالی به برخی کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس، سیاست فشار به وزیر آموزش و پرورش را پیگیری کرده و قصد دارد در صورت شکست این پروژه تمام تلاش خود را برای استیضاح وزیر به بهانه مقایسه حقوق معلمان و کارمندان صندوق ذخیره فرهنگیان به کار گیرد.


عناصر فتنه نیز که از حضور چهره فرهنگی، شناخته شده و ارزشی در راس مدیریت مهمترین شرکت هلدینگ آموزش و پرورش به شدت عصبانی هستند، به این فرد قول داده اند تا زمان تحقق برکناری مدیر عامل فعلی، به صورت پنهانی وی را حمایت کنند.

سابقه خصومت میرحسین موسوی با مدیرعاملی فعلی این شرکت مهم الکترونیکی، به زمانی بازمیگردد که وی پس از یکسال حضور در فرهنگسرای هنر در آستانه انتخابات 88 نسبت به اعمال خلاف قانون و افکار منحرف موسوی افشاگری نمود و در مجامع عمومی علیه عناصر فتنه سخنرانی کرد.

این در حالی است که م.ج.الف به همراه تعدادی از نزدیکانش در اغتشاشات روز عاشورای 88 تهران حضور داشته و با وجود گذشت دو سال از فتنه همچنان تصاویر آنها از شبکه بی بی سی و صدای امریکا به نمایش در می آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها