کد خبر: ۲۰۱۷۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جریان سفر یکروزه اش به شهر مقدس قم علاوه بر دیدار و گفتگو با مراجع معظم تقلید با شیخ یوسف صانعی هم که در جریان فتنه سال 88 و ملتهب کردن جامعه نقشی موثر داشته نیز دیدار کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از انقلاب نیوز ، اسحاق جهانگیری در جریان سفر یکروزه اش به قم که با تعدادی از مراجع معظم تقلید و مسئولین قم دیدار و گفتگو کرد با حضور در دفتر شیخ یوسف صانعی از حامیان فتنه88 با وی دیدار کرده است.
 
گویا معاون اول رئیس جمهور دچار فراموشی شده اند و از اقدامات شیخ حامی جریان فتنه 88 که می رفت تا انقلاب اسلامی را دو دستی به استکبار جهانی تقدیم کند خبر ندارد که بهتر است مروری بر جریان فتنه 88 داشته باشند .
 
یوسف صانعی که در جریان فتنه 88 به عنوان یکی از حامیان میر حسین موسوی و مهدی کروبی شناخته شد و نقش موثری در ملتهب کردن جامعه داشت اخیرا فعالیت های گسترده ای را برای احیای چهره خود آغاز کرده است.
 
صانعی پس از جریان فتنه 88 نیز همچنان خبر ساز سایتهای ضد انقلاب است و هر بار با سخنان مغرضانه اش خوشحالی رسانه ها و معاندین انقلاب اسلامی را به همراه دارد .
 
برخی سایتها نیز بشدت می کوشند که صانعی را " آیت الله " معرفی کرده و در راستای احیای چهره وی به او کمک کنند .
 
گفتنی است که طی روزهای گذشته خبر رفع فیلتر شدن بی سر و صدای سایت صانعی در فضای رسانه ای خبر ساز شد .
 
لازم به ذکر است که یوسف صانعی به دلیل حمایت از فتنه 88 و برخی از فتواهای بی پایه و اساس و منحرفانه اش از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرجعیت خلع شده است.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۹
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها