کد خبر: ۲۰۲۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
حاشیه‌های سخنرانی باقری لنکرانی در قم
سخنرانی باقری لنکرانی در قم نخستین برنامه جشن بزرگ دهه انقلاب بود که به همت شورای هماهنگی اصول‌گرایان قم در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی به عنوان نخستین سخنران جشن بزرگ دهه انقلاب شورای هماهنگی اصول‌گرایان استان قم بود.

• با وجود بارش نسبتاً شدید برف در نخستین شب برگزاری مراسم جشن دهه انقلاب در قم، جمعیت زیادی برای استماع سخنان باقری لنکرانی به مسجد اهل بیت(ع) آمده بودند.

• مجری مراسم در هنگام شروع پرسش و پاسخ گفت از آقای لنکرانی می‌خواهیم از همین ابتدا جواب‌های کوتاه را در نظر بگیرد چون تعداد سوالات بسیار زیاد است.

• یکی از سوالات در مورد سیاست‌های کاهش جمعیتی و سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه بود و باقری لنکرانی نیز گفت من هم همین‌جا عذرخواهی می‌کنم ولی وقتی مسئولیت را بر عهده گرفتم سیاست‌های کاهش جمعیت از مدت‌ها پیش جریان داشت.

• باقری لنکرانی پس از سخنان بسیاری در مورد سیاست و به خاطر جواب دادن به یک سوال، وارد حیطه پزشکی شد و مطالب فراوانی در مورد پیشگیری و عدم پیشگیری از بارداری بیان کرد.

• یکی از سوالات کتبی با این مضمون بود که در دهه پیروزی انقلاب، توافقنامه ژنو استقلال کشور را نقض کرده و باقری لنکرانی هم در جواب گفت ما مثل لیبی نیستیم که دشمنان بتوانند تمام تجهیزات هسته‌ای ما را بار دو کشتی کنند و با خود ببرند چون علم ما در این زمینه بومی شده است.

• باقری لنکرانی در بخشی از سخنان خود گفت معتقدیم اطلاع‌رسانی در بحث مذاکرات بهتر می‌توانست باشد تا آمریکایی‌ها نتوانند با انتشار متنی بر اساس خواسته‌های خود فضا را متشنج کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها