کد خبر: ۲۰۲۱۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
تصاویر حضرت امام و مقام معظم رهبری به همراه تصاویر رهبران کشمیری در میادین، کوچه‌ها، امام‌باره‌ها، مساجد، حوزه‌های عملیه و حتی مغازه‌ای کوچک که منبع درآمد خانواده‌ای است، مشاهده کرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، وقتی در کوچه پس کوچه‌های مناطق شیعه‌نشین سرینگر قدم می‌زنی، تصاویر نصب شده رهبران ایرانی و حزب‌الله لبنان توجهت را جلب می‌کند.

نگرش و تفکر امام، رهبری و نصرالله بر ذهن و قلب کشمیری ها حک شده است

تصاویر امام خمینی (ره)،‌آیت‌آلله خامنه‌ای مقام معظم رهبری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری و نیز سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌توان این تصاویر را به همراه تصاویر رهبران کشمیری در میادین، کوچه‌ها، امام‌باره‌ها، مساجد، حوزه‌های عملیه و حتی مغازه‌ای کوچک که منبع درآمد خانواده‌ای است، مشاهده کرد.
محبوبیت این افراد به نصب این تصاویر ختم نمی‌شود و منش، نگرش و تفکر این افراد در ذهن و قلب این مردم حک شده و آنها را پیرو ساخته است.
آرامش و سلامت قلب و روحشان هماهنگ با آرامش و در صلح بودن جمهوری اسلامی است و نور دیدگانشان از وجود و حیات این افراد نور می‌گیرد. تفاوتی نمی‌کند که در چه سنی و سالی هستند از نوجوان و جوانان گرفته تا میانسالان و پیران.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
جانم فداي اسلام و رهبري
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
مسلمانان ملت واحد هستند از هركشور و نژاد كه باشند و رهبرمان هم يكي است .
اي رهبر آزاده آماده ايم آماده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
امریکا از پخش این تصاویر در جهان ناراحت است و اصرار بر داشتن بمب اتمی ایران دارد او میداند که بمب اتمی ایران ولایت مطلقه فقیه است دنیا بداند نظام لیبرال دموکراسی در حال فرو پاشیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
تا کور شود هرانکس که نتوان دید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها