کد خبر: ۲۰۲۳۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
مهدي هاشمي‌نسب در مصاحبه‌اي تا توانست از کي‌روش انتقاد کرد .
علي کريمي پنج شنبه شب در مصاحبه اي از گذشته‌هايش و خاطراتش در پرسپوليس سخن گفت و در صحبت‌هايش از تکل‌هاي خشن مهدي هاشمي‌نسب در روزهاي ابتدايي حرف زد . البته آن وقتها که در پرسپوليس غريب بود!

البته مهدي هاشمي‌نسب نظر متفاوتي نسبت به علي کريمي دارد. ياغي سرخابي‌ها در رابطه با صحبت‌هاي علي کريمي به سايت گل مي‌گويد: « علي دوست من است و با هم رابطه خوبي داشته و داريم در آن مقطع که علي کريمي از آن صحبت مي‌کند بايد بگويم که هر دوي ما در آن مقطع تازه به پرسپوليس آمده بوديم و بايد تلاش مي‌کرديم تا خودمان را نشان دهيم. يادم هست در آن مقطع هم هرچه بود داخل زمين مسابقه و تمرين بود و بيرون زمين ما با هم دوست بوديم. اين را هم بگويم علي کريمي بازيکن خيلي تکنيکي بود و براي مهار علي بايد او را مي‌زديم، من هم براي اينکه او را مهارش کنم اين کار را مي‌کردم.»

هاشمي‌نسب همچنين در مورد بحث کي‌روش و قلعه‌نويي و کرانچار مي‌گويد:« کي‌روش تيم را به جام جهاني برده و اين را هم مي‌داند که نه فوتبالي حقمان بود و نه از امکانات حرفه‌اي در سطحي بوديم که بخواهيم در به جام جهاني برويم. کي‌روش توانسته تيم را به جام جهاني ببرد، اما اينکه بخواهد با کرانچار و قلعه‌نويي وارد اين چنين مسائل بشود درست نيست. البته معلوم نيست چه بلايي سرش آورده‌اند که به اينجا رسيده است. او تيم را به جام جهاني برده و وقتي مديرهاي ما تمام حرف‌هايش را تاييد مي‌کنند و هر سازي زده رقصيده‌اند بايد تا آخر بروند و نبايد در نيمه راه او را ول کنند. او حرفش را در همه حال به کرسي مي‌نشاند و الان اگر بگويد تيم ته جدول بايد قهرمان شود همه بايد قبول کند و اگر بگويد ليگ را بايد تعطيل همه بايد گوش کنند. کرانچار و قلعه‌نويي هم مربيان بزرگي هستند و خودشان مي‌توانند جواب کي‌روش را بدهند.»

هاشمي‌نسبت همچنين در مورد شخصي و اوضاع احوالش مي‌گويد:« فقط استراحت مي‌کنم در در زماني که فوتبال بازي مي‌کردم بخصوص در دربي‌ها آنقدر فشار رويم بوده که اگر تا 40 ديگر هم استراحت کنم باز هم کم است. خدا را شکر زندگي خوب است و از همه چيز راضي هستم البته اين هم بستگي به آن دارد که شما به زندگي چطور نگاه کنيد من هميشه هر چه خدا به من داده يا نداده شکرگذارش بوده‌ام براي همين هميشه در آرامش هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها