کد خبر: ۲۰۳۲۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
ليگ برتر فوتبال بانوان با برتري دلوارکشتي بوشهر و شهرداري بم مقابل حريفانشان پيگيري شد.
در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال بانوان شهرداري بم کرمان، صدرنشين اين رقابت‌ها ميهمان آينده سازان اصفهان بود که با نتيجه 4 بر يک به پيروزي رسيد. ديدارهاي وحدت گرگان و پالايش گاز ايلام با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، دلوارکشتي بوشهر هم با نتيجه 9 بر يک نگاردژ فارس را در هم کوبيد. اين درحالي است که به دليل شرايط بد آب و هوا بازي‌هاي ملوان بندرانزلي و فولاد نوردکوه سيرجان پيش از اين معوقه اعلام شده بود.

همچنين تيم همياري اروميه به دليل برگزاري آزمون کارشناسي ارشد از فدراسيون فوتبال درخواست کرده بود که مسابقه‌اش را برابر پاس همدان به تعويق بياندازد که فدراسيون فوتبال هم با اين درخواست موافقت کرده بود اما سازمان سنجش در پي بارش برف در بسياري از شهرها تاريخ آزمون را به هفته آينده موکول کرد که با توجه به تغيير اين زمان فدراسيون فوتبال اعلام کرد احتمالا بازي اروميه و پاس همدان 21 اسفند برگزار خواهد شد.

در جدول رده بندي اين مسابقات شهرداري بم کرمان صدرنشين است، دلوارکشتي بوشهر در جايگاه دوم قرار دارد و آينده سازان اصفهان هم رتبه سوم را به خود اختصاص داده، اين درحالي است که ملوان بندرانزلي با دو بازي کمتر از رده هاي اول تا سوم بازمانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها