کد خبر: ۲۰۳۳۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ختم پدر اصغرزداه از چهره‌های اصلاح‌طلب عصر امروز پنج شنبه در مسجد الجواد تهران برگزار شد.

* در این مراسم برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب نظیر موسوی خوئینی‌ها، مرتضی مبلغ، خسرو قنبری(تهرانی)، سید محمد صدر، حبیب الله بیطرف، جواد امام، رضا تهرانی، علی ربیعی(عباد)، عباس عبدی، فیض الله عرب سرخی، علی اکبر محتشمی پور، محمود دعایی، اشرف بروجردی، محمد رضا تابش، هادی خامنه‌ای، سراج الدین موسوی، محمد علی ابطحی، بیژن زنگه، حسین کاشفی، سعید لیلاز، جواد امام، عبدلله ناصری، علی رضا علوی تبار، فاضل میبدی، هادی خانیکی، محمد جواد حق شناس، جواد اطاعت، علی تاجرنیا، شهاب الدین طباطبایی، احمد خرم، محمد زارع فومنی، محسن امین زاده، محمد نوری زاد، رضا خاتمی، محمود واعظی، حسین مرعشی، اکبر اعلمی، محسن صفایی فراهانی، حسین نورانی نژاد ، برخی از روزنامه نگاران اطلاح طلب و نیز سعید حاجی میری و بهروز شعیبی از چهره های سینمایی حضور داشتند.

* در مراسم ختم پدر اصغرزاده که روزی از منتقدان جدی جریان افراطی اصلاحات بود، پیام تسلیت محمد خاتمی رئیس بنیاد باران قرائت شد.

* موسوی خوئینی‌ها که به مرد خاکستری جریان اصلاحات شهره است، با حضور در این مراسم حاشیه‌های عزداری را به محفلی برای رایزنی‌‌هایی سیاسی مبدل کرده بود به طوری که سیاسیون اصلاح‌طلب تمایلی زیادی برای گفت‌وگو با وی داشتند اما وی تمایلی به پاسخگویی سؤالات متعدد خبرنگاران درباره برخی فعالیت‌های جریان متبوعش همچون گروه موسوم به 1+7، فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون  نداشت و از آن امتناع کرد.

* بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت اصلاحات که هم‌اکنون عضو بنیاد خاتمی است، در حاشیه این مراسم از گفتگو با خبرنگاران فارس خودداری کرد و با عبارتی موهنی چون "مزدور" آنها را مورد خطاب قرار داد و وقتی خبرنگاران ما به وی گفتند که شما هم زمانی در این نظام کار می‌کردید ، نسبت به خدمت در جمهوری اسلامی شدیداِ ابراز ندامت کرد.

* محمد علی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات که پیش از این در مجامع اصلاح‌طلب به دلایل معلومی مورد استقبال هم‌طیفان خود قرار نمی‌گرفت، در این مراسم برای لحظاتی در آغوش رضا خاتمی قرار گرفت.

* احمد خرم وزیر راه خاتمی که این روزها ادعای عجیبی‌ مبنی برنظارت سه کشور بر انتخابات مجلس! را مطرح کرده است در گفت‌‌وگویی علت این اظهار نظرش را تشریح کرد که خبرگزاری فارس به زوی آن‌را منتشر می‌کند.
 
* در پایان مراسم ختم گعده‌های سیاسی اصلاح‌طلبان داغ بود. گعده سه نفره موسوی‌خوئینی‌ها، هادی خامنه‌ای و محتشمی‌پور تا گعده‌های فیض‌الله عرب‌سرخی با محسن امین زاده، رضا خاتمی با فاضل میبدی، عباس عبدی با روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب و...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از خائنين به ملت وخون شهداء بيش از اين انتظار نيست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از کسیکه حساب هفت میلیارد دلار پول نفت را که در زمان وزارتش مفقود شده هنوز که هنوزه نتوانسته بدهد این رفتار بعید نیست. عاقبت حرامخواری خیانت به مملکت است که اقای زنگنه تا دلتان بخواهد در کارنامه اش از این مسائل دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خوبه. جالبه. من نمیدونم این کسانی که امروز اینقدر علیه احمدی نژاد حرف می زنند و واسه خودشون جریان انحرافی درست کردند، اون موقع کجا بودند؟ زمان خاتمی که خود خاتمی سرکرده جریان انحرافی بود، چرا سکوت کرده بودند و هیچ حرفی نمی زدند؟ الان همشون زبون در آوردند...

خدایا این منافقان محافظه کار را نابود کن....

درود بر امام خامنه ای
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
تکبیر بر جمله کامنت اول
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
به آقایان حدادیان و حاج منصور و شیخ انصاری بفرائید که در دوران ریاست جمهوری خاتمی و هاشمی کجا بودند؟ چرا اون موقع نمیومدند از مردم معذرت خواهی کنند؟ چرا سعید حدادیان نمیومد بگه که "خدایا این خاتمی یا هاشمی را امشب بکشش" چرا حدادیان نمی گفت که "خدایا این مهاجرانی را امشب بکشش" اون موقع کجا بودند؟
چرا حاج منصور که البته من خیلی دوسش دارم، یک بار به سران فتنه نگفت یهودی؟ چرا یک بار علیه خاتمی یا هاشمی صحبت نکرد؟
چرا شیخ انصاری توی دوران هاشمی از مردم معذرت خواهی نکرد؟ چرا واسه تورم چهل درصدی زمان هاشمی از مردم معذرت خواهی نکرد؟ چرا برای اشرافی گری زمان هاشمی از مردم معذرت خواهی نکرد؟ چرا برای وضعیت بد حجاب توی دوران خاتمی که با شعار آزاد خاتمی شروع شد، از مردم معذرت خواهی نکرد؟ چرا واسه گم شدن هفت میلیارد دلار پول نفت زمان خاتمی از مردم معذرت خواهی نکرد؟ حالا الان سکوت خودشون را شکسته اند؟

اگه مردم این حرف زدن هاتون را دیدند، قبلا اون سکوتتون را هم دیده اند. پس قبل از حرف زدن ببینید که قبلا کجا بودید و الان کجا هستید. هر چند که همین حرف زدن و انتقاد کردن را نیز خود احمدی نژاد بهتون یاد داده...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
آقایی که کامنت دوم رو گذاشتی چقدر؟
این ازون آمارای احمدی نژادی بودا.
اون موقع قیمت نفت لیتری چند بود؟
این آمارارو از کجاتون در مییارین؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
در جواب کسی که گفت که آمار احمدی نژادی داده بودی.
به عرضت برسونم که کاملا درست است و در زمان خاتمی هفت میلیارد دلار و یا به عبارتی هفت هزار میلیارد تومان اون موقع، که اگه البته به نرخ تورم را هم اعمال کنی، میشه: بیست و هشت هزار میلیارد تومان 28000000000000

محض اطلاع تو که باورت نمیشه بگم که فکر می کنی که این پول، پول فروش چند روز نفت ایران هست...

فرض کن که قیمت نفت توی دوران خاتمی به طور متوسط بشکه ای 40 دلار بوده باشه. هفت میلیارد دلار را تقسیم بر چهل دلار اگه کنی، میشه: 175000000 بشکه نفت(صد و هفتاد و پنج میلیون بشکه نفت)
و با فرض اینکه اون موقع ایران روزانه 4500000 چهار میلیون و پانصد هزار بشکه نفت صادر میکرد، می شود:
39 روز. یعنی درآمد سی و نه روز نفت ایران را خورده اند و یک آب هم روش که هیچ کسی هم جرات نکرد به خاتمی و وزیرش چیزی بگه.....

قبل از اینکه آمار را زیر سوال ببری، یه کم فکر کن. بعد حرف بزن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها