کد خبر: ۲۰۳۳۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
در حالي كه بازي گره خورده بود صادقيان با يك حركت بي نظير و حمل توپ و كشاندن بازيكنان فجر از زمين خودي تا نزديكي هاي هجده قدم حريف پاس گل فوق العاده اي به سيد صالحي داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، هر چند  پرسپوليس در شرايطي خاص به شيراز خواهد رفت  تا مقابل فجر صف آرايي كند و شانس هاي قهرماني اش را زنده نگه دارد اما حتي در اين وضعيت نابسامان و  پيچيده هم مي تواند روي درخشش ستاره هايش حساب باز كند.


يكي  ازاين ستاره ها كه در چند روز اخير كم سر و صدا بوده و البته در چند بازي گذشته به خاطر  حاشيه هايي كه برايش ايجاد كردند  افتي نسبي داشته  پيام صادقيان است كه اتفاقا مي تواند بعد از چند بازي متوسط و زير متوسط ستاره تيمش در شيراز باشد.


پيام صادقيان  از محمود ياوري خاطرات خوشي ندارد و شايد به همين خاطر بود كه در دو بازي گذشته پرسپوليس مقابل اين مربي ستاره تيمش بود.صادقيان فصل  گذشته و در ذوب آهن از سوي ياوري خيلي كم به بازي گرفته شد و همين نيمكت نشيني  اين جوان تكنيكي را با قديمي ترين مربي ليگ وارد دعوا كرد تا جايي كه كار به رسانه ها كشيد.


صادقيان  اما در  بازي پرسپوليس – مس  انتقام  خود را از ياوري گرفت و دروازه مس را آن هم در شرايطي خاص باز كرد و بعد از بازي هم عليه اين مربي مصاحبه كرد.شرايط به گونه اي شد كه چند هفته  بعد پرسپوليس دوباره مقابل ياوري  و اين بار به عنوان سرمربي فجر قرار گرفت  و اين بار  در حالي كه بازي گره خورده بود صادقيان با يك حركت بي نظير و حمل توپ   و كشاندن بازيكنان فجر از زمين خودي تا نزديكي هاي هجده قدم حريف پاس گل فوق العاده اي به سيد صالحي داد  و زمينه ساز برد تيمش در آن مسابقه شد.


حالا  و اين بار در شيراز  صادقيان يك بار ديگر مقابل  محمود ياوري قرار خواهد گرفت و شايد بتوان منتظر هنرنمايي اش بود.البته اين بازيكن جوان بعد از بازي با فجر در دور رفت طي مصاحبه اي درشتي هايش در قبال  اميركبير فوتبال ايران را  جبران كرد و از او معذرت خواست اما  بعيد است  چيزي از انگيزه هاي پيام در مصاف هاي رودررو با ياوري كم شده باشد؛البته به شرطي كه تماشاگران  شيرازي مثل اهوازي ها روي  مخ ستاره جوان پرسپوليس نروند و اين بازيكن بعد از چند هفته  ناكامي بالاخره از كما بيرون بيايد و خودش باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها