کد خبر: ۲۰۳۴۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
قائم مقام دبیر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی در جشنواره فیلم فجر اکران نمی‌شود.
به گزارش 598 به نقل از مهر، ابراهیم داروغه‌زاده، قائم مقام دبیر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ، با رد خبرهای حاشیه‌ای درباره احتمال نمایش فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی در روزهای باقیمانده از جشنواره، گفت: قرار نیست فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» را در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران کنیم.
 
وی در پاسخ به اینکه نمایش فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری در کاخ جشنواره با نمایش فیلم های دیگری همچون «خانه پدری» همزمان شده و همین مساله باعث می‌شود تا بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان نتوانند این فیلم را ببینند، تصمیم شما چیست؟ گفت: ما برای فیلم «ماهی و گربه» دو نمایش در سالن های جنبی برج میلاد اختصاص دادیم و اگر استقبال از این فیلم زیاد بود حتما سالن های دیگر را نیز برای نمایش این فیلم اختصاص خواهیم داد.
 
فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» از جمله فیلم‌های سینمای ایران است که پیش از آغاز جشنواره فیلم فجر درخواست حضور در این رویداد سینمایی را داشت ولی به دلایلی چون سوژه آن امکان حضور در جشنواره فجر را نیافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها