کد خبر: ۲۰۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
امير قلعه‌نوعي مقصر اول شکست مقابل مس بود، اين درست!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، امير قلعه‌نوعي مقصر اول شکست مقابل مس بود، اين درست! خودش هم خودش را مقصر معرفي کرد و شکست از مس ته جدولي را به گردن گرفت، اين هم درست، حتي اين هم درست که هميشه براي سرخابي‌هاي ته جدولي يا دسته اولي خطرناک‌تر از تيمهاي بالاي جدول هستند چون انگيزه‌هايشان متفاوت است.

اين حق براي رسانه‌ها هم محفوظ است که امير قلعه‌نوعي و تعويض‌هاي اشتباه او و عدم تعويض نيکبخت را به نقد بکشند و از او بپرسند چرا با وجود آن همه بازيکن روي نيمکت کسي را به جاي نيکبختي که از اول بازي سوتي مي‌داد وارد زمين نکرد چرا از پژمان نوري به عنوان دفاع چپ استفاده نکرد؟ و چرا کارواليو را به ميدان نفرستاد. اينها همه درست است حتي مي‌توان به خريدهاي ضعيف قلعه‌نوعي در مورد نيکبخت و نظري و جمشيديان و لاوره ايراد گرفت و نوشت اين جور تيم بستن از امير قلعه‌نوعي بعيد بوده است.

ما حق انتقاد داريم اما آيا عضو هيات مديره هم حق انتقاد آن هم در کورس شديد استقلال يا فولاد و پرسپوليس و ... براي قهرماني ليگ برتر و در آستانه بازي‌هاي جام باشگاههاي آسيا را دارد؟

جناب زماني معمولا خوب حرف مي‌زند، معمولا درست هم حرف مي‌زند انگار او به قواعد فوتبال آشنا است اما اصولا حرف زدنش، نقد کردنش در چنين زماني يک اشتباه است.

حرفهاي او شبيه به حرفهاي رسولي‌نژاد در سه سال قبل است که استقلال را در آستانه فتح دو جام با پرويز مظلومي تا حدي تضعيف کرد.

حرفهاي رسولي‌نژاد البته بسيار غير فوتبالي‌تر بود، او حتي در آستانه بازي‌هاي مهم آخر فصل خود مديرعامل را هم با مصاحبه‌هايش جابه جا مي‌کرد و نتيجه‌اش عدم تمرکز کامل در ۴ فينال آخر شد به ويژه در مقابل شاهين بوشهر که پيروزي استقلال را در فاصله سه هفته به پايان ليگ صدرنشين مي‌کرد اما چند ساعت قبل از اين بازي مصاحبه‌اي از رسولي‌نژاد آمد که اوليايي را مديرعامل استقلال کرده بود (شايد هم مصاحبه‌اي از اوليايي آمد که نقل قول از رسولي‌نژاد داشت.)

فتح‌اله‌زاده از امير قلعه‌نوعي دفاع کرد. او مي‌داند که حتي اگر همه تقصيرات به گردن امير باشد (که نيست و همه در شکستها سهم دارند) باز هم نبايد در چنين شرايطي سرمربي‌اش را تنها بگذارد و تمرکزش را از بين رفته ببيند!

در شرايط کنوني استقلال به تمرکز نياز دارد. کار اين تيم براي قهرمان شدن بسيار سخت‌تر از پرسپوليس و ديگران است به ويژه آنکه جام باشگاههاي آسيا هم در پيش است و با شروع آن ديدارها استقلال اسير فشردگي خواهد شد و ...

استقلال اگر همين حالا از تمام اپسيلونهاي وجودش استفاده کند و متحد باشد شايد و تنها شايد اين فصل را آبرومند به پايان برساند اما اگر اختلاف و شکاف وجود داشته باشد کار بسيار سخت خواهد شد.

صبر مي‌کنيم تا ببينيم فتح‌اله‌زاده با استفاده از تجربه‌اش چگونه اين اختلاف را جمع مي‌کند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها