کد خبر: ۲۰۳۷۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: بازي خود را به پرسپوليس ديکته کرديم.
محمود ياوري در نشست خبري گفت: بازيکنان هميشه مي‌توانند اينگونه بازي کنند. حيف که اکنون آخر فصل هستيم. امروز پرسپوليس چيزي نداشت. فجر بازي خودش را به پرسپوليس ديکته کرد. در مورد داوري هم فردا شب همه برنامه 90 را نگاه مي‌کنيم انشالله عادل يک قاضي عادل است و مي‌گويد به همه که خطا کنار زمين پرسپوليس درست بود يا نه،

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اميدوارم در هفته‌هاي بعد هم همين گونه بازي کنيم و جوابگوي هواداران باشيم. انشالله با خيال راحت در ليگ برتر بمانيم.

سرمربي فجر ادامه داد: وفاق و همدلي بين بازيکنان ما هست. داريم به روز خوب‌مان مي‌رسيم و اميدوارم بازي بعد هم مثل امروز و حتي بهتر باشيم.

سرمربي تيم فجر در مورد غيبت فرشيد اسماعيلي، سيد محمدرضا حسيني گفت: اين بازيکنان هنوز آن نفراتي که بايد باشند نيستند. اين بازيکنان براي ما مهم است اما سلامتي بازيکن براي ما خيلي مهم است.

ياوري در مورد اعتراض به داور و کمک داور بر سر صحنه گل پرسپوليس گفت: من خطايي نديدم. خودم بازي کرده ام و مي‌دانم خطا چيست. نمي‌دانم چرا کمک داور خطا گرفت. حضور دايي در کنار خط بي‌تاثير نبود البته دايي امروز خيلي شلوغ نکرد و داد و فرياد به راه نينداخت. حاجي پور چندين بازي را براي ما قضاوت کرده و ما ضرر کرده‌ايم. در بازي سپاهان عقيلي روي بازيکن ما پريد و ضربه زد ولي خطا نگرفت.

وي در مورد مصدومان فجرسپاسي گفت: اگر مشکلي نداشته باشند بازي مي‌کنند. اگر شما خبرنگاران هم تشريف بياوريد در خدمت شما هستيم. به برخي بازيکنان مصدوم اجازه مي دهم همين فردا در تمرينات بازي کنند.

وي در مورد اينکه مساوي رضايت بخش بود، گفت: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و خواهان دارد و خودتان در ورزشگاه بوديد و ديديد که چقدر هوادار آمده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها