کد خبر: ۲۰۳۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
در صورت درخواست بانوان ایرانی امکان صدور روادید متعدد یکساله برای همسر و فرزندان ایشان به صورت نیم‌بهاء نیز فراهم آمده است.

 

به گزارش 598، به نقل از فارس، حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برقراری تسهیلات ویژه صدور روادید به منظور رفت و آمد بیشتر بستگان خارجی خانواده‌های ایرانی به کشور خبر داد. معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: این تسهیلات شامل صدور روادید 90 روزه با بهاء بسیار نازل برای همسر و فرزندان خارجی زنان ایرانی می‌باشد.

قشقاوی همچنین اعلام کرد در صورت درخواست بانوان ایرانی امکان صدور روادید متعدد یکساله برای همسر و فرزندان ایشان به صورت نیم‌بهاء نیز فراهم آمده است. وی افزود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستورالعمل صدور این نوع روادید که اصطلاحا به آن روادید خانواده گفته می‌شود به کلیه نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ابلاغ گردیده است.

قشقاوی در پایان افزود: طی دو سال گذشته وزارت امور خارجه روادیدهای دیگری از جمله روادید سرمایه‌گذاری و روادید درمانی را به عنوان تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران و بیماران با قیمت مناسب راه‌اندازی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها