کد خبر: ۲۰۴۸۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: چرا ديدار مس و سپاهان در ليگ برتر روز گذشته برگزار نشد و فينال جام حذفي هفته آينده برگزار نشد؟

محمود ياوري در گفت‌وگو با فارس، درخصوص ديدار فجرسپاسي مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: اين ديدار به گونه‌اي براي هر دو تيم شش امتيازي است و براي تيم‌هاي ديگر 9 امتيازي به حساب مي‌آيد هر دو تيم شناخت خوبي از يکديگر دارند اميدوارم نتيجه بازي در زمين مسابقه تعيين شود.

وي با اشاره به اينکه فجرسپاسي در هفته‌هاي اخير از قضاوت داوران ضربه خورده است يادآور شد: ما از قضاوت داور و به خصوص کمک‌داوران ضربه‌هاي زيادي در هفته‌هاي اخير خورده‌ايم اما اميدوارم در اين هفته آنچه که قانون فوتبال ايجاب مي‌کند نتيجه را رقم بزند و مسائل ديگر در اين‌باره دخيل نباشد.

سرمربي فجرسپاسي با اشاره به اينکه چرا مس بايد روز گذشته در جام حذفي بازي کند بازي هفته بيست و هفتم اين تيم با تاخير برگزار شود خاطرنشان کرد: مگر چهار هفته پاياني ليگ حساس نيست؟ چه اشکالي داشت که مس روز گذشته در ليگ برتر بازي مي‌کرد و هفته آينده جام حذفي برگزار مي‌شد؟ مسابقات حساس است و رقباي ما هم به دنبال نتايج ما هستند چه اشکالي داشت به گونه‌اي برنامه‌ريزي مي‌کردند که ما هم لطمه نخوريم.

ياوري تاکيد کرد: اينگونه برنامه‌ريزي‌ها اجحاف به تيم‌هايي همچون ما است. ما هم کسي را نداريم که از حق و حقوقمان دفاع کند. داوران که در 6 بازي هر کاري مي‌خواستند انجام دادند حالا هم برنامه‌ريزي اين مسائل را براي ما به وجود آورده است. به هر حال مس رقيب ما است و منتظر بازي‌هاي ما است تا ببينيم چه مي‌کنيم به هر حال اين سوالاتي است که هميشه بي‌جواب باقي مي‌ماند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها