کد خبر: ۲۰۵۳۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
مدیر شرکت کبیر پانل گفت: 20 درصد محصولات این شرکت به خارج صادر می شود که برای کشور ارزآوری به همراه دارد.
به گزارش پایگاه 598/علی شعبانی ،  مهندس "مهرداد قدیمی" روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: محصولات این شرکت به کشورهای ترکمنستان، افغانستان و عراق صادر می شود.

وی با اشاره به کیفیت محصولات این شرکت گفت: با راه اندازی شرکت کبیر پانل از واردات این نوع محصول به کشور کاسته شده است.

وی گفت: شرکت کبیر پانل با سابقه تولید درخشان و تولید بیش از پنج میلیون متر مربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان و به کارگیری یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید به روز اروپایی (کانتینیوس) و با بهره گیری از کارکنان مجرب و آزموده در این زمینه محصولات خود را به بازار ایران و کشورهای دیگر عرضه می کند.

وی تصریح کرد: شرکت کبیر پانل در سال 1383 تاسیس شد و تولیدکننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، آموزیک ویکروفیل) می باشد.

قدیمی افزود: همچنین تولیدکننده انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویس های بهداشتی، حمام، آبدارخانه و غیره است. 

وی خاطرنشان ساخت: این شرکت همچنین سازنده خانه های پیش ساخته بصورت پانلی می باشد و برای تکمیل سبد کالایی خود اقدام به تولید سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی کرده است.

قدیمی اظهار کرد: نمای دیواری پانل کبیر طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر در حال حاضر از آن در کشور هایی مانند از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و غیره نیز استفاده می شود. 

وی درباره محصول "ساندویچ پانل دیواری" گفت: این محصول، نوعی از مصالح ساختمانی می باشد که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکار مي رود که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتان مي باشد.

قدیمی درباره مزایای ساندویچ پانل دیواری گفت: عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت، سبک بودن ساندويچ پانل و نهايتاً کاهش وزن سازه، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و قابليت جابجايي و نصب مجدد است.


وی با اشاره به موارد استفاده ساندویچ پانل دیواری اظهار کرد: ساندويچ پانل های ديواری برای پوشش ديوار سوله های صنعتی، سوله های ورزشی، کانکس های پيش ساخته، ساختمان های ويلايي و سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قدیمی یکی از مزایای محصولات این کارخانه را استفاده برای ستاد بحران در مواقع ضروری دانست.

وی گفت: در این شرکت به صورت مستقیم 220 نفر نیروی تولیدی و حدود 100 نفر نیروی اداری و خدماتی مشغول فعالیت هستند و نیز تیم های نصب این کارخانه در تمامی استان های کشور به تعداد حدود 700 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول خدمات رسانی به مشتریان شرکت می باشند.

وی با بیان اینکه دو کارخانه این شرکت در فاز اول شهرک صنعتی شکوهیه قم قرار دارند، گفت: کارخانه سوم این شرکت نیز در فاز دوم این شهرک صنعتی در استان قم واقع در بلوار شهید همت مشغول به فعالیت می باشد.


وی با بیان اینکه این کارخانه سومین کارخانه در سطح کشور در تولید این نوع محصولات است، اظهار کرد: این شرکت با اعتبار 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری تاسیس شده است.

وی گفت: شرکت "ارغوان کبیر" در سال 1383 با تولید روزانه چهار هزار متر مربع و شرکت "آموت پانل شکوهیه" نیز در سال 1389 راه اندازی شدند.

وی تولید اسمی روزانه شرکت "کبیر پانل" را در فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیه قم 15 هزار متر مربع اعلام کرد.

قدیمی با بیان اینکه خط تولید این شرکت ساخت شرکتی در کشور ایتالیاست، گفت: این شرکت ایتالیایی 280 خط تولید در قاره های مختلف جهان دارد.

وی اظهار کرد: محصولات این شرکت در تجهیز فرودگاه های کشور مانند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، سوله های بحران شهرداری تهران و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.


وی استقبال از محصولات این شرکت را با توجه به استقبال کارشناسان و مشاوران در تجهیز و کم کردن هزینه های پروژه ها خوب ارزیابی کرد وگفت: این محصول برای زلزله 18 ریشتری نیز مقاوم است و کمترین خسارت را به همراه دارد.

وی درباره میزان مصرف انرژی این کارخانه گفت: این کارخانه به اندازه پنج واحد مسکونی مصرف گاز دارد و ماشین آلات آن با استانداردهای روز دنیا به حداقل میزان مصرف برق نیاز دارند.

قدیمی به طرح توسعه این شرکت اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خط جدید که مکمل خط تولید فعلی است برای حدود 40 نفر اشتغالزایی جدید ایجاد می شود.

وی گفت: مصرف کنندگان برای آشنایی با این شرکت و محصولات آن می توانند به پایگاه اینترنتی شرکت کبیر پانل به نشانی http://kabirpanel.com مراجعه کنند.


همچنین در این جلسه مهندس "محمد آقاجانی" از اعضای هیات مدیره شرکت کبیر پانل گفت: این شرکت در زمان تحریم ها راه اندازی شد و با تلاش مسوولان و کارکنان این شرکت توانستیم بخشی از نیازهای کشور به این نوع محصول را فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: در این چند ماه اخیر تصمیمات خوبی برای بخش صنعت گرفته شده است و امیدواریم در دولت تدبیر و امید مشکلات صنعتگران به حداقل برسد و دولت این بخش را در حل مشکلاتش یاری کند.


در ادامه مهندس "عباس شاه محمدی" یکی دیگر از اعضای هیات مدیره شرکت کبیر پانل اظهار کرد: بیشترین میزان مصرف مواد اولیه این شرکت از طریق شرکت فولاد مبارکه اصفهان تامین می شود و کمترین میزان واردات را در این زمینه داشته ایم.

در این نشست خبری مهندس " کمال صراف نژاد" مدیرعامل شرکت کبیر پانل، و حاج "حمید صدقی " رییس هیات مدیره شرکت کبیر پانل و "حمید بروغنی" مسوول روابط عمومی شرکت کبیر پانل نیز حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها