کد خبر: ۲۰۵۴۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
نيجريه در ديدارهايي دوستانه با يونان و آمريکا روبه‌رو خواهد شد.
تيم ملي فوتبال نيجريه براي حضوري قدرتمندتر در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل 2 ديدار دوستانه ديگر برگزار خواهد کرد. قهرمان آفريقا پيش از آغاز بازي‌هاي جام جهاني در تاريخ 3 ژوئن 2014 (13 خرداد 1393) ابتدا در فيلادلفيا به مصاف يونان مي‌رود و 4 روز پس از اين ديدار در فلوريدا با آمريکا بازي خواهد کرد. اين 2 بازي جزو آخرين برنامه آماده‌سازي عقاب‌ها پيش از ترک کمپ آمريکا به مقصد برزيل خواهد بود.

به گزارش تسنيم، پيش از اينکه شاگردان استفان کِشي نيجريه را به مقصد آتلانتاي آمريکا ترک کنند در تاريخ 5 مارس 2014 (14 اسفند 1392) در ديداري دوستانه به مصاف گرجستان خواهند رفت. همچنين فدراسيون فوتبال نيجريه (NFF) به دنبال قطعي کردن يک بازي تدارکاتي ديگر براي قهرمان 3 دوره آفريقا در خاک اين کشور پيش از سفر به آمريکا است.

نيجريه که پنجمين حضورش در رقابت‌هاي جام جهاني را تجربه خواهد کرد در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي ايران، آرژانتين و بوسني‌و‌هرزگوين هم‌گروه است.

بهترين نتيجه‌اي که پيش از اين عقاب‌ها در رقابت‌هاي جام جهاني داشته‌اند به دوره‌هاي 1994 آمريکا و 1998 فرانسه برمي‌گردد که به مرحله يک‌هشتم نهايي رسيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها