کد خبر: ۲۰۵۵۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
فرمانده سپاه عاشورا از تلفات سنگین و قابل توجه گروه ضدانقلاب و تروریستی حامی رژیم صهیونیستی (پژاک) طی دو ماه اخیر در شمال غرب کشور توسط نیروی سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات‌های موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیپ امام زمان (عج) سپاه عاشورا در منطقه شمال‌غرب کشور اظهار داشت: ایران به هیچ‌وجه تحمل اینکه یک نیروی بیگانه و ضد انقلاب برای مردم عزیز مشکل و ناامنی برای مردم ایران ایجاد کند، ندارد.
وی اضافه کرد: ما به هیچ عنوان تحمل یک نیروی مسلح تروریستی غیرقانونی در داخل مرزهای خود را نداریم و در این زمینه به هیچ گروهی اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

پورجمشیدیان با بیان اینکه سپاه در مقابله با گروهک ترویستی و حامی رژیم صهوینسیتی تمام تلاش می‌کند و لحظه‌ای از اقدامات تروریستی این گروهک غفلت نخواهد کرد، اظهار داشت: هیچ نیروی مسلح غیرقانونی چه خارجی و داخلی وجود ندارد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر سپاه پاسداران عملیات‌های بسیار موفقی علیه گروه‌های ضد انقلاب مسلح پژاک انجام داده و  نتایج بسیار خوبی هم گرفته که تلفات پژاک در این این عملیات‌ها قابل توجه است.
 
*دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای خودباوری است
‌فرمانده سپاه عاشورا، سرافرازی ایران اسلامی را مرهون دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای خودباوری است.
وی در ادامه دفاع مقدس را منشا برکات و ثمرات فراوانی همچون خودکفایی و خودباوری دانست و اظهار داشت: جنگ تحمیلی برای ما دانشگاه کاملی بود که در آن پایه‌های اعتماد به نفس و خودباوری شکل گرفت و ملت غیور ایران به مرحله‌ای از خود اتکایی دست یافتند که امروز بدون نیاز به بیگانگان روی پای خود ایستاده‌اند.

پورجمشیدیان اضافه کرد: یکی از ثمرات هشت سال دفاع مقدس بیمه کردن نظام و ایجاد جایگاه بزرگ بین‌المللی کشور و خودباوری در بین جوانان است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی زمانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه خود را در کشور ما از دست دادند به فکر براندازی حکومت اسلامی برآمده و جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند تا به خواسته‌های خود برسند اما دشمنان ما غافل از این بودند که مردم ما با گذشتن از جان خود حافظ کشور و آرمان‌های انقلاب بوده و خواهند بود.

پورجمشیدیان در ادامه بیان داشت: سطر به سطر تاریخ هشت سال دفاع مقدس برای تاریخ جهان اسلام همیشه زینت‌بخش است چرا که رزمندگان غیور اسلام در اوایل جنگ اگر چه از حیث تجهیزات نظامی چندان قوی نبودند اما از آنجا که مسلح به سلاح ایمان و قرآن بودند، توانستند پرچم فتح و ظفر را به اهتزاز درآورند.

*عبور از خط قرمز ولایت در گرو گذشتن از خون سپاهیان است
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو خطوط قرمز کشور است، گفت: هر جریان یا گروهی که نیت ورود به این خطوط قرمز را داشته باشد باید از روی خون سپاهیان و بسیجیان جان‌برکف بگذرد.
پورجمشیدیان در ادامه سخنان خود افزود: ملت بزرگ ایران با اطاعت‌پذیری از ولایت و اتکال به قدرت لایزال الهی، وحدت و یکدلی حماسه سالار شهیدان را در غرب و جنوب این کشور به نمایش گذاشتند و سیلی که استکبار جهانی از ملت ایران در جنگ تحمیلی خورده است تا ابد آنان را از تجاوز به خاک ایران اسلامی مأیوس خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سی‌امین سالگرد هفته دفاع مقدس و تجدید خاطره جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: فداکاری و رزم‌ جانانه رزمندگان آذربایجان در دفاع و آزادسازی سوسنگرد از دست دشمن بعثی، چنان سیلی بر صورت دشمن زد که صدام و اربابانش سرگیجه گرفته و رشته تجاوزات خود را تا مدتی گم کردند.

پورجمشیدیان در ادامه بیان داشت: سطر به سطر تاریخ هشت سال دفاع مقدس برای تاریخ جهان اسلام همیشه زینت‌بخش است چرا که رزمندگان غیور اسلام در اوایل جنگ اگر چه از حیث تجهیزات نظامی چندان قوی نبودند اما از آنجا که مسلح به سلاح ایمان و قرآن بودند، توانستند پرچم فتح و ظفر را به اهتزاز درآورند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دفاع مقدس نه فقط یک جنگ که سرشار از فرهنگ، ادبیات، عشق و ایثار بود.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دفاع مقدس تنها مجموعه عملیات‌های نظامی و چریکی نبود، گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ و ادبیات است و نمی‌توان آن را در انحصار نظامی‌گری درآورد.
پورجمشیدیان اضافه کرد: دفاع مقدس نمود عینی، ظهور و بروز اعتقاد و اتحاد است که در سایه پیروی از رهبری و ولایت به دست آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها