کد خبر: ۲۰۵۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
هواداران پرسپوليس در تمرين امروز در خصوص اتفاقات شب گذشته برنامه 90 صحبت مي‌کردند.

تمرين امروز (سه‌شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 12:10 در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد و بازيکنان پس از حضور در زمين حدود 10 دقيقه به صحبت علي دايي گوش دادند و پس از آن تمرين روال عادي خود را پيدا کرد.

به گزارش تسنيم،  پيش از آغاز تمرين حدود 20 هواداري که مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند در خصوص مصاحبه‌ها و اتفاقات شب گذشته برنامه 90 صحبت مي‌کردند.

* دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس پيش از آغاز تمرين به همراه بهزاد غلامپور در زمين حضور پيدا کردند و تمرينات اختصاصي را پشت سرگذاشتند.

* سيدجلال حسيني، مدافع پرسپوليس مانند روز گذشته به کلينيک ورزشگاه درفشي‌فر رفت و به فيزيوتراپي مشغول شد.

* محمد دايي، مربي سرخپوشان با تأخير 40 دقيقه‌اي در تمرين حضور پيدا کرد.

* پس از اينکه در يکي، دو ماه گذشته عکاس يکي از روزنامه‌هاي ورزشي باعث ناراحتي دايي شده بود سرمربي پرسپوليس و مدير رسانه‌اي امروز تصميم گرفتند تا فقط عکاسان باشگاه اجازه عکاسي از تمرين را داشته باشند. اين مسئله باعث شد تا يکي از عکاسان روزنامه‌هاي ورزشي براي عکس گرفتن دچار مشکل شود. البته حميد عباسي، مدير رسانه‌اي پرسپوليس به عکاس مذکور اعلام کرد به دليل اتفاقات گذشته نمي‌تواند عکاسي کند که اين مسئله باعث ناراحتي او شد و درگيري لفظي بين اين 2 به وجود آمد. هر چند اين 2 نفر پس از چند دقيقه با هم روبوسي کردند و اختلافات را کنار گذاشتند. البته بعد از تمام اين اتفاقات علي دايي سرمربي پرسپوليس اجازه حضور اين عکاس را در ورزشگاه داد و او توانست بدون مشکل کارش را انجام دهد.

* شاگردان دايي پس از دويدن و گرم کردن 2 تيم تشکيل دادند و با لباس‌هاي متمايز طوسي و زرد رنگ با 4 دروازه کوچک به فوتبال تحت فشار مشغول شدند. در اين قسمت سرمربي پرسپوليس به دقت عملکرد شاگردانش را زير نظر داشت و به آنها تذکر فني داد.

* دروازه بان‌هاي پرسپوليس چند دقيقه‌اي با يکديگر مسابقه دادند و مشغول زدن توپ به تير بالاي دروازه بودند که در اين مسابقه نيلسون توانست پيروز شود.

* هواداران حاضر در ورزشگاه در سکوت کامل تمرين سرخپوشان را زيرنظر گرفتند.

* طبق معمول روزهاي گذشته مهرداد کفشگري، اميد عاليشاه و محسن مسلمان تمرينات اختصاصي را در برنامه داشتند و به دويدن دور زمين مشغول بودند. البته عاليشاه زيرنظر کادر پزشکي و بدنسازي تمرينات ويژه بدنسازي را هم انجام داد.

* در آيتم ديگر تمرين امروز بازيکنان پرسپوليس به زدن توپ به سمت دروازه و سانتر جناحين مشغول شدند.

* سيدجلال حسيني پس از حضور در کلينيک کنار زمين آمد و تمرين همبازي‌هايش را مشاهده کرد.

* پيش از آغاز تمرين شوت زني توسط بازيکنان پرسپوليس، محمد نوري و رضا حقيقي با هم به دريبل زني مشغول شدند که در اين قسمت نوري چندين بار توانست هافبک دفاعي سرخپوشان را از پيش رو بردارد و اين مسئله باعث خنده ديگران شد. هرچند حقيقي هم در يکي دو مورد توانست کاپيتان تيمش را دريبل بزند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها