کد خبر: ۲۰۵۷۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
فدراسيون فوتبال نيجريه به دنبال برگزاري يک بازي دوستانه با پرتغال است.
رئيس کميته فني فدراسيون فوتبال نيجريه فاش کرد احتمال اينکه شاگردان استفان کِشي در ديداري دوستانه به مصاف پرتغال بروند، وجود دارد. کريس گرين در گفت‌و‌گو با شبکه راديويي «بريلا اِف‌اِم» نيجريه گفت: ما به فکر برگزاري يک بازي دوستانه با پرتغال هستيم، چون آنها شبيه تيم‌هاي آرژانتين و بوسني‌و‌هرزگوين بازي مي‌کنند. البته انجام اين بازي در صورتي قطعي مي‌شود که پرتغالي‌ها هم علاقمند به برگزاري آن باشند.

به گزارش تسنيم، نيجريه که پنجمين حضورش در رقابت‌هاي جام جهاني را تجربه خواهد کرد در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي ايران، آرژانتين و بوسني‌و‌هرزگوين هم‌گروه است. پرتغال هم در گروه G بايد به مصاف تيم‌هاي آلمان، غنا و آمريکا برود. شباهت سبک بازي تيم‌هاي غنا و نيجريه شايد پرتغال را به انجام اين بازي دوستانه ترغيب کند.

قهرمان آفريقا همچنين به دنبال برگزاري يک بازي دوستانه با کرواسي است. پيش از اينکه شاگردان استفان کِشي نيجريه را به مقصد آتلانتاي آمريکا ترک کنند در تاريخ 5 مارس 2014 (14 اسفند 1392) در ديداري دوستانه به مصاف گرجستان خواهند رفت. آنها در تاريخ 3 ژوئن 2014 (13 خرداد 1393) در فيلادلفيا به مصاف يونان مي‌روند و 4 روز پس از اين ديدار در فلوريدا با تيم ملي آمريکا بازي خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها