کد خبر: ۲۰۵۷۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
مالک باشگاه ملوان امروز جلسه‌اي هم‌انديشي با پيشکسوتان باشگاه برگزار کرد.
به نقل از سايت باشگاه ملوان، سيروس محجوب مالک باشگاه ملوان در جلسه با پيشکسوتان اين باشگاه ضمن خوش‌آمدگويي به حاضرين و تقدير و تشکر از زحمات اين عزيزان در گذشته گفت: صاحبان اصلي ملوان شما بزرگواران هستيد و افتخار مي‌کنم که امروز اين سعادت نصيبم شد تا در کنار شما باشم.

محجوب اهداف و برنامه‌هاي خود را براي حاضرين تشريح کرد و گفت: اگر روزي احساس کنم براي ملوان ثمري ندارم دقيقه‌اي در اين تيم نخواهم ماند و ما نبايد ذهن هواداران‌مان را خراب کنيم.

وي افزود: به شخصه دوست دارم همبستگي در بين پيشکسوتان بيش از پيش باشد و پيشکسوتان نقش پررنگ‌تري در باشگاه داشته باشند، دلم مي‌خواهد به گونه‌اي کار کنم تا در دو سال آينده ملوان روي پاي خود بايستد.

در ادامه بهمن صالح‌نيا از حسن نيت و توجه سيروس محجوب به باشگاه ملوان تقدير و تشکر کرد و گفت: اميدوارم هواداران ملوان رضايت خاطر و علاقمندي شما را با حمايت‌هاي خود افزايش دهند تا در ادامه ملواني سربلند و موفق داشته باشيم.

همچنين پيشکسوتان حاضر در جلسه نظرات و پيشنهادات خود را با مالک باشگاه در ميان گذاشتند.

* افتتاح موزه و فروشگاه ملوان در سال جديد

سيد مهدي امجدي مشاور امور اقتصادي باشگاه ملوان خبر از احداث موزه و افتتاح فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ملوان در سال جديد داد.

وي عنوان داشت: با توجه به تجارب اقتصادي مالک باشگاه ملوان قصد داريم براي اولين بار در ايران طي يک برنامه مدون و تعريف شده اقتصادي و الگوبرداري از باشگاه‌هاي ورزشي بزرگ دنيا فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي با برند ملوان را افتتاح کنيم.

در همين راستا و در اولين اقدام اولين شعبه اين فروشگاه در ابتداي سال آينده افتتاح خواهد شد و به مرور زمان اين شعب و نمايندگي در سطح استان و کشور تعميم خواهد يافت و اين فروشگاه براي شروع از بخش پوشاک و لوازم ورزشي آغاز و به مرور زمان در بخش‌هاي صنايع غذايي و غيره گسترش خواهد يافت.

امجدي همچنين در مورد تاسيس موزه باشگاه ملوان گفت:با توجه به ريشه و قدمت اين باشگاه بزرگ و مردمي و حضور هواداران بي‌شمار اين باشگاه چه در داخل و يا خارج از کشور تصميم داريم با راه اندازي اين موزه افتخارات بزرگ اين باشگاه را در معرض ديد عموم علاقمندان قرار دهيم به همين دليل تمام افتخارات ملوان از بدو تاسيس تا به امروز در موزه جمع‌آوري خواهد شد و همچنين قصد داريم در کنار اين موزه با تاسيس کتابخانه‌اي تمام آثار و نوشته‌ها و بيوگرافي مربوط به ملوان را جمع‌آوري کنيم و محلي براي حضور رودرروي هواداران و بازيکنان براي ارتباط نزديک‌تر فراهم کنيم.

شايان ذکر است مراحل تاسيس اين مجموعه 90 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و اميد مي‌رود مراحل باقيمانده تا شروع سال آينده به بهره‌برداري کامل برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها