کد خبر: ۲۰۵۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
کمک‌هایی که گروهک پژاک دریافت می‌کنند و امنیتی که در خاک عراق برای آنها ایجاد شده و نیز نوع جغرافیای منطقه باعث ماندگاری این گروهک تروریستی شده است، اما نهایتا این گروهک مضمحل خواهد شد؛ هرچند همین الان نیز در حال اضمحلال است

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: طومار گروهك تروريستي پژاك روزهاي آينده درهم خواهد پيچيد و امنيت كامل به مرزها بازمي‌گردد.

به گزارش 598 امير پوردستان در گفت‌وگو با ايرنا عمليات انجام شده عليه اين گروهك را موفق خواند و گفت:‌ با اقدامات مناسب نيروي زميني سپاه و همكاري نيروي زميني ارتش، اين گروهك در موقعيت ضعف قرار گرفته و فعاليت‌هاي آن بسيار كاهش يافته است.

گروهك پژاك رو به اضمحلال كامل است

سردار علی شادمانی، رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز با اشاره به اقدامات تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور اظهار کرد: پژاک یا هر گروه تروریستی دیگر پدیده‌هایی هستند که دشمن از آنها برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی که از جهاتی آسیب‌پذیر هستند، استفاده مي‌کند.

شادمانی همچنین گفت:کمک‌هایی که گروهک پژاک دریافت می‌کنند و امنیتی که در خاک عراق برای آنها ایجاد شده و نیز نوع جغرافیای منطقه باعث ماندگاری این گروهک تروریستی شده است، اما نهایتا این گروهک مضمحل خواهد شد؛ هرچند همین الان نیز در حال اضمحلال است.وی افزود: این گروهک بارها اعلام آتش‌بس کرده و تغییر موضع داده و تلفاتی که به آنها وارد شده نیز قابل ملاحظه است و همین‌ها نشان‌دهنده رو به ضعف بودن آنها است.

شادمانی همچنین با بیان اینکه معتقدم روند مقابله با این گروهک تروریستی طولانی نشده است، اظهار کرد: جنگ با یک نیروی نامنظم و چریکی که از هر عارضه و پدیده جغرافیایی استفاده می‌کند و دارای یک موضع ثابت نیست، مشکلات خود را دارد، اما با توجه به شرایط موجود، نیروهای مقابله‌کننده با این گروهک به خوبی عمل کرده‌اند. امیدواریم این اقدامات هرچه سریع‌تر به تامین امنیت کامل در منطقه ختم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها