کد خبر: ۲۰۶۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
مخالفت مربيان ليگ برتري، ترس از مصدوميت بازيكنان و بالاخره مقررات جديد فيفا دست به دست هم دادند تا تراكتورسازي موفق به تقويت تيم خود نشود.
با اينكه تراكتورسازان در نظر داشتند تا براي تقويت خط حمله و دفاع خود با جذب بازيكناني چون كاوه رضايي و مصطفي اكرامي با اطمينان كامل راهي آسيا شوند اما اين اتفاق محقق نشد. مخالفت مربيان ليگ برتري، ترس از مصدوميت بازيكنان و بالاخره مقررات جديد فيفا دست به دست هم دادند تا تراكتورسازي موفق به تقويت تيم خود نشود.
به همين خاطر بود كه پس از صحبت های قطعی در خصوص پیوستن مصطفی اکرامی، بازیکن گسترش فولاد به تراکتورسازی و توافق حاصل شده، حضور این بازیکن در تراکتورسازی و بازی های آسیایی این تیم منتفی شد. چراكه مقررات فعلي اين اجازه را به اكرامي نمي‌داد كه در يك فصل بيشتر از دوبار باشگاه خود را تغيير دهد. اكرامي هم كه در ابتداي فصل براي تراكتورسازي بازي مي‌كرد، به دليل مشكلاتي كه با مجيد جلالي داشت، راهي گسترش فولاد شد. حالا اما كه جلالي رفته و توني بازگشته، بار ديگر هم تراكتورسازي تمايل به جذب اين بازيكن داشت و هم خودش مي‌خواست به تيم سابقش بازگردد كه در نهايت اين اتفاق رخ نداد.
با اين حال پاره شدن مينيسك پاي حبيب گرداني، باعث بروز نگراني هايي شده بود كه از ديدگاه مسوولان تراكتورسازي، پيوستن اكرامي به اين تيم مي‌‌توانست خيال تبريزي‌ها را بابت خط دفاعي تيم راحت كند. هرچند كه تراكتورسازي در همين پست بازيكنان شاخص و خوبي چون مسعود ابراهيم زاده را دارد كه در صورت فرصت داشتن، تا كنون نوانسته بازي هاي قابل تحسيني را از خود ارائه دهد. ضمن اينكه اگر بحث تجربه در ميان باشد، محمد نصرتي هم گزينه‌اي است كه اين تيم مي‌‌تواند در پست اكرامي از او استفاده كند.
از سوي ديگر انتقال كاوه رضايي هم به دليل مخالفت فيرات با اين اتفاق، منتفي شد. در واقع انگين فيرات نگران بود كه كاوه ضايي در صورت بازي كردن در آسيا دچار مصدوميت شود و دست سايپا خالي بماند. به همين خاطر نه موافق انتقالش با استقلال بود و نه انتقال به تراكتورسازي! هرچند كه پيوستن اين بازيكن به خط حمله تراكتورسازي و جايگزيني‌اش به جاي شخصي چون پيمپائو يا محمد ابراهيمي مي‌‌توانست با وجود مهره هايي چون سعيد دقيقي، علي كريمي و كريم انصاريفرد خط حمله تراكتور را هم بي‌عيب و نقص‌تر از هميشه سازد. ضمن اينكه اين تيم در پست كاوه رضايي جواد كاظميان را هم در اختيار دارد و مي‌‌تواند روي كمك او حساب كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها