کد خبر: ۲۰۶۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سعید سهیلی تاکید کرد که اکران نوروز 93 حق او است و ترجیح می دهد «کلاشینکف» را در این زمان اکران کند.

سعید سهیلی درباره وضعیت اکران جدیدترین فیلمش با نام «کلاشینکف» به خبرنگار مهر گفت: غالبا هر فیلمی بعد از جشنواره فجر بازنگری می شود زیرا فیلمسازان پس از دیدن واکنش‌های مخاطبان تصمیم می گیرند تغییراتی همچون کوتاه کردن زمان فیلم و یا اصلاح صدا و موسیقی را ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای اعمال تغییر در این فیلم تصمیم قطعی نگرفته است، بیان کرد: قرار است در این هفته با عوامل اصلی فیلم همچون فیلمبردار، صدابردار و تدوینگر و... یک بار دیگر فیلم را ببینیم و نظرات خود را بیان کنیم. به احتمال زیاد ما نیز تغییراتی ایجاد می کنیم.

سهیلی ادامه داد: فکر می‌کنم زمان فیلم را کوتاه کنم سپس برای پروانه نمایش هم اقدام کنیم.

وی درباره زمان اکران فیلم «کلاشینکف» گفت: ترجیح می دهم این فیلم نوروز 93 اکران عمومی شود. با توجه به مشکلاتی که برای فیلم «گشت ارشاد» در نوروز 91 آمد، این حق من است که «کلاشینکف» در نوروز 93 به نمایش در آید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یك شهر شلوغ... یك مرد تنها...هزار كوچه بن بست... اسلحه كلاش، یك خشاب خالی و هزار بغض فروخفته. اسد: آدم بدبخت، آدم ناشكرِ. عادل: كدوم ناشكری، ما از اونائیم كه به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد...

ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، شقایق فرهانی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند، جواد عزتی، انوش معظمی، سارا سهیلی، سینا سهیلی، فاطمه شكری، بهزاد اشكان، مختار سائقی، شاپور كلهر و جمشید هاشم‌پور بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

تهیه‌كننده و كارگردان «کلاشینکف» سعید ‌سهیلی، نویسنده مهدی محمد نژادیان، سعید سهیلی، مدیر فیلمبرداری فرشاد محمدی، صدابردار بهروز معاونیان، طراح صحنه و لباس بابك كریمی طاری، مدیر تولید رحمت عبدالله زاده، طراح گریم محسن دارسنج، مشاور پروژه علی مردانه، دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز مصطفی تقی زاده، عكس مهدی دل خواسته، موسیقی ناصر چشم آذر، تدوین سپیده عبدالوهاب و صداگذار محمود موسوی‌نژاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها