کد خبر: ۲۰۷۰۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، به مناسبت سالگرد دستگیری عبدالمالک ریگی تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست معدوم منتشر شد.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده‌اند با طرق گوناگون درصدد براندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمد (ص) بر آیند.

گروهک‌های ضدانقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ 8 ساله، تروریسم ، تهاجم  فرهنگی، روش‌های براندازی نرم و... راهبردها و تاکتیک های برگزیده  دشمن در طول این سالیان بوده است.



در این میان اما ساختن گروه‌های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح‌های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیرواقعی نشان دادن اسلام معرفی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم‌صهیونیستی صورت پذیرفت.



گروهک تروریستی « جندالشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزرهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می‌شود که با تلفیق نگاه‌های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود.

شهادت ده‌ها تن از هموطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان‌گیری‌های وحشیانه و ... بخشی از اعمال سیاه پرونده « جندالشیطان» است.



دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم به صورت زنده و به طرز شگفت‌انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس‌های غربی در بهت فرو رفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند.

اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از  تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشر تا گوشه‌ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن  گردد.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها