کد خبر: ۲۰۷۸۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی وتلویزیونی و انیمیشن «تالار ستاره»، «عروسی خانه»، «پله ماشین پلیس ماجراجو» ، «شهر در دست بچه ها » ،«دنیای بند انگشتی ها» ،« آقای هنر پیشه» ، «عشق شیشه ای»، « فردایی بهتر» ، «پرواز در حباب» ، « تغییر چهره » ،« خصومت » ،« چهار برادر »، «هوک »، «لایه های پنهان» ، «هزاران فرسنگ تاختن» ،«اژدهای پیت» ،«طبقه 4» ، «بی قید و شرط»، «کاوشگران»، «جلباب»، «ایستاده در آغاز » ، «رقابت نقاشی» ، «ماداگاسکار 1» و «پاتوریزیتو» پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.


شبکه یک سیما

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تالار ستاره» به کارگردانی پیتر هیام ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

داستان این فیلم با بازی مایکل داگلاس و هال هالبروک درباره پرونده های مختلفی است که به دلیل نقص قوانین از دستور کار دادگاه خارج می شود و مجرمان به راحتی آزاد می شوند و کاری از دست هیچکس برنمی آید. قاضی هاردین نیز با پرونده ای مواجه می شود که در آن دو نفر متهم به قتل یک کودک 8 ساله هستند ولی به دلیل نقص بازرسی پلیس آنها آزاد می شوند و قاضی هاردین نیز از این مسئله به شدت ناراحت می شود ولی نمی تواند کاری انجام دهد. کودک دیگری به قتل می رسد و قاضی خود را مسئول قتل می داند. او به سراغ استادش بن می رود و دنبال راه حلی می گردد. بن به او می گوید که آنها نیز با این مشکل مواجه هستند و برای همین 8 قاضی با هم تشکیل جلسه می دهند تا دوباره به ...

*************************************

فیلم تلویزیونی «عروسی خانه» به کارگردانی محسن توکلی ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که : در روستایی که خانواده گل محمود مشغول تدارک عروسی فرزندنشان میباشد و دعوت از اهالی روستا به رسم جاری صورت گرفته است، بناگاه کدخدای این روستا دار فانی را وداع می گوید. جنجال بر سر اینکه عروسی به زمان دیگری موکول شود آغاز یک چالش وسیع در روستایی کوچک را موجب می گردد این بار بزرگ روستا یعنی همسر کدخدا هر چند یک زن است، اما با اقدامی مهم از حوادث نا خواسته احتمالی پیشگیری مینماید.

سیاوش طهورث ، مرحومه فاطمه طاهری، میر طاهر مظلومی، افسانه ناصری و حشمت آرمیده در فیلم سینمایی «عروسی خانه» به تهیه کنندگی عباس معروفي بازی کرده اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن «پله ماشین پلیس ماجراجو» به کارگردانی راسموس آ سیورتسن ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینماصبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان این انیمیشن درباره پله ماشین پلیس سخنگویی است که به علت کمک هایی که به مردم شهر می کند بسیار محبوب است، او در جریان یک عملیات امداد رسانی دچار برق گرفتگی شده و به یک ماشین برقی تبدیل می شود. رئیس پلیس به علت جرقه هایی که روی بدنه پله ظاهر می شود پله را به اصطلاح به مرخصی فرستاده و او را از انجام هر گونه مأموریت پلیسی منع می کند. در همین حین دو خلافکار تحت عنوان بسته بندی آب بهداشتی، سدی غیر ایمن بر روی رودخانه شهر احداث می کنند. آنها نه تنها باعث کمبود آب و خشکسالی می شوند بلکه به خاطر بوجود آمدن ترک هایی در دیواره سد، جان مردم را نیز به خطر می اندازند. پله که در جریان کارهای خلاف آنها قرار گرفته، رئیس پلیس را در جریان می گذارد.

*************************************

فیلم سینمایی « شهر در دست بچه ها » به کارگردانی نیکولاس بری ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت14:30از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم درباره شهری است که برخی بچه های آن آرزو دارند روزی پدر و مادرها تنهایشان بگذارند و در نتیجه آنها از انجام اموری مانند رفتن به مدرسه و انجام دادن تکالیف رها شوند. از سوی دیگر پدر و مادرها که از شیطنت ها و بازیگوشی های برخی بچه هایشان به ستوه آمده اند تصمیم می گیرند روزی بدون اطلاع بچه ها شهر را ترک کنند تا به واسطه این غیبت یک روزه و مشکلات احتمالی که برای بچه ها بوجود می آید، آنان پی به ارزش وجود والدینشان ببرند. این اتفاق می افتد و بچه های صبح که سر از خواب برمی دارند متوجه نبود پدر و مادرها می شوند. بعد از گذشت مدتی و اطمینان بچه ها از اینکه تنها هستند، به دو دسته تقسیم می شوند و ...

رافائل کاتز. لئو لِگراند در فیلم سینمایی « شهر در دست بچه ها » بازی کرده اند.

*************************************

انیمیشن «دنیای بند انگشتی ها» به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینماصبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه انیمیشن آمده است : خانواده ای متشکل از مادر، پدر و یک دختر جوان به نام آریتی در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می کنند تا آنکه محل زندگی شان مورد تهدید واقع می شود.این خانواده بند انگشتی برای فراهم کردن مایحتاج خود با اجازه صاحب خانه اصلی به محل زندگی انسان های واقعی مجاور خود می روند. پسری به نام شو که نوه صاحب خانه است، آریتی را می بیند و تلاش می کند با گذاشتن غذا مقابل خانه بند انگشتی ها هم به آنها کمک کرده و هم ثابت کند که خطری از طرف او بند انگشتی ها را تهدید نمی کند. شو بیماری قلبی دارد، والدینش نیز از هم جدا شده اند و او برای جراحی قلب به خانه خاله آمده است. خاله برای او تعریف می کند که پدرش بند انگشتی ها را دیده و برای آنها یک خانه با تمام امکانات تهیه کرده و همیشه امید داشته تا روزی آنها در این خانه زندگی کنند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «آقای هنر پیشه» به کارگردانی سعيد اسدي ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : پرویز کیانفر بازیگر معروف سینما که غرق در شهرت و جذابیت شغل خود است نشانه هایی از مرگ را در زندگی خود می بیند ، این در حالی است که او قرار است به زودی با نسترن دختر پولداری که سودای بازیگر شدن و شهرت دارد ازدواج کند.

دانيال حكيمي و حديثه تهراني در فیلم تلویزیونی «آقای هنر پیشه» به تهیه کنندگی مجيد عباسي ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی«عشق شیشه ای» به کارگردانی غلامرضا حيدرنژاد ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جلال، بازيگر نقش هاي فرعي سينما كه در عشق هم شكست خورده، قصد خودكشي دارد. او كه ساكن اتاق شماره 212 در مسافرخانه گل ها است ابتدا تصميم مي گيرد با طناب خود را حلق آويز كند، اما موفق نمي شود و ناچار در پي استخدام يك آدمكش برمي آيد. حسن چاخان بازيگر سينما، نشاني يك آدمكش معروف به نام رعد را به او مي دهد. جلال در حالي كه صورت خود را با ريش و سبيل گريم كرده با نام جعلي بهروز، رعد و همدست جوانش اصغر را ملاقات مي كند و عكس واقعي خودش و نشاني مسافرخانه را به آنها مي دهد و آنها در ازاي گرفتن مبلغي پول به عنوان بيعانه قرار مي گذارند صاحب عكس را كه در واقع خود جلال است، بكشند. در شب موعود، ...

پرويز پرستويي، مهناز افضلي، عزت اله جامي، محمود جعفري، اكبر دودكار و رامين راستاد در فیلم سینمایی« عشق شیشه ای » به تهیه کنندگی عزت اله ندوشن و سيروس تسليمي بازی کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « فردایی بهتر » به کارگردانی جان وو ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تی لونگ،چو، یون، فات آمده است : شخصي به نام تام که در کار معامله پول هاي جعلي است در يک معامله به وسيله همکارش شينگ و رئيسش آقاي يو مورد خيانت قرار مي گيرد و در تايوان زنداني مي شود. دوست صميمي تام به نام مارک براي گرفتن انتقام او به تايوان مي رود و بعد از کشتن افراد مسئول از ناحيه پا دچار صدمه مي شود و تقريباً چلاق مي شود. در حالي که هر دوي آنها نمي دانند به وسيله آقاي يو وشينگ مورد خيانت واقع شده اند. برادر کوچک تام به نام کيت به تازگي از دانشکده پليس فارغ التحصيل شده است و از کارهاي برادرش اطلاعي ندارد تا اينکه پدر بيمار او توسط دشمنان تام به قتل مي رسد و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی «پرواز در حباب ( قسمت اول )» به کارگردانی سیروس مقدم ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : منوچهر فراهاني که قاچاقچي مواد مخدر است با توطئه‌اي از جانب همسر و دوست صميمي‌اش، کامران و با همکاري فردي به نام نادر رحيمي که براي کامران و منوچهر کار مي‌کند، به پليس لو داده مي‌شود. او در درگيري با پليس، توسط پليسي به نام محمود لطفي کشته مي‌شود. پسر کوچکش، کورش با کيف پر از مواد مخدر او فرار مي‌کند. کامران با جلب اعتماد کورش، کيف را از او مي‌گيرد. بهروز ملکي، راننده کامران، دستور دارد که کورش را به قتل برساند، اما دلش براي کورش مي‌سوزد و ...

حامد کمیلی و آرام جعفری در فیلم تلویزیونی «پرواز در حباب» به تهیه کنندگی مجید مولایی بازی کرده اند.

قسمت دوم «پرواز در حباب» جمعه 9 اسفند ماه ساعت 19 از این شبکه پخش می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « تغییر چهره » به کارگردانی جان مرو ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جان تراولتا و نیکولاس کیج آمده است : دغدغه ذهنی همیشگی شان ارچر مامورFBIدستگیری کاستون تروی جانی هوشمندی است که سال ها پیش وقتی سعی داشته ارچر را به قتل برساند پسرش را کشته است - تعقیب لجوجانه کاستو توسط ارچر به شدت به زندگی زناشوئی اش لطمه زده چرا که با یک جراحی پلاستیک چهره های این دو نفر جابجا شده و هریک در شرایط اجتماعی و متن زندگی دیگری قرار می گیرد و تعقیب و گریز این دو نفر توأم با خطرها- حوادث و کشمکش های طولانی و مهیج همراه است که در نهایت زیرکی کاستوی تروی دوباره او را از مرگ نجات می دهد.....

*************************************

فیلم سینمایی « خصومت » به کارگردانی فرد اولن ری ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت10:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : در اواخر قرن 19 ميلادي جنگ داخلي شمال و جنوب ايالات متحده را در بر مي گيرد در سال 1985 جبهه شمال به پيروزي مي رسد اما گروه هاي مستقل جنوبي همچنان به درگيري مقطعي ادامه مي دهند. در اين ميان در دو ايالت کنتاکي و ويرجينيا دو طايفه در دو سوي مرز با هم اختلاف دارند. هتفيلدها پس از اتمام جنگ آسا مک کوي پسر ارشد رانل مک کوي که عضو ارتش شمال بوده را به قتل مي رسانند. اختلاف بين دو طايفه شدت مي گيرد. از طرفي جانز هتفيلد مي خواهد با روزانا مک کوي ازدواج کند.

پری کینگ و کریستین اسلاتر در فیلم سینمایی « خصومت » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « چهار برادر » به کارگردانی جان سینگلتون ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت16:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : چهار برادر نانتي است که دوتاي آنها سياه و دو تاي ديگر سفيد مي باشند . اين چهار مرد در زمان کودکي به وسيله زن خيرخواهي به فرزندي پذيرفته مي شوند و احساس نزديکي بسيار زيادي به همديگر دارند. در يک روز زمستاني مادر آنها در جريان سرقتی از يک فروشگاه کشته مي شود ولي پسرها به اين نتيجه مي رسند که اين برنامه از پيش تعيين شده براي از بين بردن مادر آنها بوده پس دنبال ماجرا را مي گيرند و در نهايت متوجه مي شوند که دست تعدادي گانگستر بزرگ و پليس فاسد در ميان است. به همين دليل تصميم مي گيرند انتقام مادر خود را بگيرند و محله خود را از خلافکارهاي خطرناک پاک کنند.

گارت هدلاند، آندری بن جامین و مارک واهل بریدر فیلم سینمایی « چهار برادر » بازی کرده اند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، پنج شنبه 1 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی داستین هافمن، رابین ویلیامز، جولیا رابرتز آمده است : پیتر بعد از اینکه بزرگ و بالغ می شود و حالا پدر خانواده است باید به سرزمین کودکان باز گردد . پیتر مردی پر مشغله است و هیچ گاه فرصتی برای گذران وقت با فرزندانش ندارد . تا اینکه در این هنگام فرزندان او توسط کاپیتان هوک فرمانده سرزمین خیالی و فانتزی نورلند به گروگان گرفته شده است. حالا پیتر مجبور است برای نجات فرزندانش از مشغله های کاری دست بردارد و به دنیای کودکان برود و در این دنیای تخیلی و فانتزی به جنگ کاپیتان هوک برود تا در نهایت فرزندانش را نجات دهد.

*************************************

فیلم سینمایی «لایه های پنهان» به کارگردانی رابرت زمكيس ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 12 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

این فیلم با بازی هریسون فورد و میشل فایفر داستان زنی به نام کلاری اسپنسر را روایت می‌کند که به همراه همسرش نورمن اسپنسر به مکانی تازه نقل مکان کرده‌است. اما او مدام با حوادث عجیبی مواجه می‌شود و همواره روح زنی را می‌بیند که گویی می‌خواهد به او هشدار دهد. بعد از مدتی می‌فهمد که این روح همسر پیشین نورمن است که توسط خود نورمن کشته شده‌است.

*************************************

فیلم سینمایی « هزاران فرسنگ تاختن » به کارگردانی ژانگ ییمو ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

خلاصه داستان فیلم با بازی کن تاکاکورا، شینوبو تراجیما و کیچی ناکای درباره ماهیگیری به نام تاکاتا ایچی است که ری، دخترخوانده‌اش با او تماس می‌گیرد و او مجبور می‌شود بعد از سال‌ها روستای کوچک خود را به قصد دیدن پسر بیمارش کن ایچی ترک کند و به شهر برود. او در شهر متوجه رفتارهای دخترخوانده‌اش می‌شود.

*************************************

شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی «اژدهای پیت» به کارگردانی دان چفی ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم با بازی هلن ردی، جیم دالا، میکی رونی و رد باتونز درباره خانواده گوگان است که پیت یک پسر بچه را خریده اند تا کارهای منزلشان را انجام دهد ، اکنون به دنبال این پسر بچه هستند که از خانه آنها فرار کرده است. پیت با کمک یک اژدهای کارتونی از خانه گوگان ها فرار کرده که توانایی پنهان شدن از دید عموم را دارد. پیت به همراه اژدها وارد شهری با نام عجیب پاساماکوآدی می شند . شهری که از نظر شهردارش همیشه آرام و بی سرو صداست اما ورود اژدهای پنهان و خرابکاری هایشان به خاطر بزرگی چثه او آرامش مورد نظر شهردار را مختل می کند. پیت در این شهر بازنی مهربان به نام نورا آشنا می شود که به همراه پدر پیرش لمپی یک فانوس دریایی را اداره می کنند .

*************************************

فیلم سینمایی «ناشناخته» به کارگردانی جیمز کولت سرا ، جمعه 9 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی لیم نیسون، دایان کراگر و جنواری جونز آمده است : مردی که خود را دکتر و محقق می داند به همراه همسرش برای یک سخنرانی بزرگ به کشور اروپایی سفر می کند . اما پیش از آنکه به هتل برسد تمامی مدارک و اسنادش را در فرودگاه گم می کند او برای یافتن مدارکش به سمت فرودگاه برمی گردد اما در راه دچار حادثه ای می شود که برای مدتی به اغما می رود .پس از آنکه به هوش می آید هویت خود را نمی داند و پس از آنکه به یاد می آورد کیست و به چه منظوری پا به این سفر گذاشته با شخصیت دومی روبه رو می شود که در کنار زنش هویت وی را ربوده است . او در پی کشف هویت واقعی خویش و اینکه مرد دوم کیست سعی می کند هر کاری انجام دهد و در این میان ...

*************************************

فیلم سینمایی «طبقه 4» به کارگردانی آنتونيو مرسرو ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 9:15 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان این فیلم با بازی جوانز جونز بالستا، لوئيس انجل پريگو، گوركا مورنو و آلجاندرو زافرا در يك موسسه بيماران سرطاني است كه همه بيماران پسربچه هاي نوجوان هستند . آنها اميد بسياري به بهبودي خويش دارند و همه تلاش خود را مي كنند كه بتوانند يك تيم بسكتبال قوي در ميان خود راه اندازي نمايند . در اين ميان عده اي از بچه ها بهبود مي يابند و پسر بچه جديدي به آنجا آورده مي شود كه در موردش آزمايشاتي انجام داده اند كه نوع بيماريش را مشخص نمايند . او با اميدي كه در آنجا پيدا مي كند وارد تيم مي شود و تيم اين بچه ها تيم خوب و عالي مي شود .

*************************************

فیلم سینمایی «بی قید و شرط» به کارگردانی برنت مک کورکل ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : سامانتا کرافورد یک نقاش و داستان نویش کودکان است که با شوهرش بیلی یک زندگی سرشار از خوشبختی را می گذراند. اما بیلی در یک حادثه به قتل می رسد و پلیس هم نمی تواند ردپایی از قاتل پیدا کند و سامانتا که ناگهان خود را در دنیایی از تنهایی و ناامیدی می بیند، قصد سر به نیست کردن خود را دارد که مجموعه ای از اتفاقات خوشایند دوباره امیدش را به زندگی بازمی گرداند. او دختر بچه سیاه پوستی به اسم کیشا را که اتومبیل تصادف کرده به بیمارستان یم رساند . اصرار کیشا و برادرش می کان باعث می شود که او به منزل آنها برود و در محله آنها هم بازی دوران کودکی اش جو برادفورد را که سالها از وی خبری نداشته بیابد. جو از کودکان سیاه پوست زیادی نگهداری می کند

لین کولین ، مایکل ایلای، بروس مک گیل و کوسی بوئکی در فیلم سینمایی «بی قید و شرط» بازی کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «کاوشگران» به کارگردانی وتهیه کنندگی حمیدرضا نادری، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازیقطب‏الدین صادقی، محرم زینال‏زاده و سمانه دهقانپور آمده است :دکتر جهان مجد محقق و باستان‏شناس به دنبال اشیایی است که ارسلان، والی نیشابور در زمان حمله مغول چال کرده است. بخشی از این گنجینه در سال 1357 و مقارن با مبارزات انقلاب به دست باستان‏شناسی به نام شمس کشف شده و قرار بوده مجد که در آن دوران دستیار شمس بوده به مراجع ذی‏صلاح برساند. ظاهراً مجد این عمل را انجام می‏دهد. با نفوذ در آن دوران مانع از رسیدن این گنجینه به سازمان مربوطه شده‏اند و اکنون پس از بیش از سی سال همچنان مجد به دنبال آن است. در این مسیر، نگار خواهرزاده و دانشجوی مجد او را همراهی می‏کند. دانشجویی به نام شاهین نیز در جاهایی با گروه همراه است و از نگار خواستگاری می‏کند، که با مخالفت او روبرو می‏شود.

فیلم تلویزیونی «کاوشگران»تولید مرکزخراسان رضوی می باشد

*************************************

فیلم تلویزیونی «جلباب» به کارگردانیمجید کاشی فروشان، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است :سمیه و میترا دانشجو و همکلاسی هستند . میترا پدر ندارد و با مادرش که بی اعتنا به وضعیت اوست زندگی می کند و برادرش فرهاد به تازگی از خارج بازگشته است . سمیه هم مشکلاتی با خانواده اش دارد . پدر سمیه بسیار سخت گیر است و برادر سمیه که بیکار و بی سواد است نیز با محدود کردن سمیه فشار مضاعفی به او وارد می کند . میترا با فردی به نام کامران دوست شده که او را به اعتیاد و کارهای خلاف سوق داده است . فرهاد از کارهای خواهرش نگران و شرمنده است و می خواهد به او کمک کند . فرهاد همچنین پس از چند برخورد با سمیه به او علاقمند شده است روزی سمیه به دعوت میترا وارد کمپی می شود تا برای یکی از درس هایش تحقیق میدانی انجام دهد . اما خیلی زود

حسن جویره،الهام طهموری،رادنوش مقدم و مسعود صادقی در فیلم تلویزیونی « جلباب » به تهیه کنندگیقدرتا... ایزدی و محسن علی آقاجان، تولید مرکزاصفهانبازی کرده اند.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « ایستاده در آغاز » به کارگردانی سیدمحمدرضا میرمحمد ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.

داستان اين فیلم تلویزیونی با بازی رضا ناجی، منوچهر آذر، ابراهیم آبادی و مانی رهنما درباره فردی مومن در روستایی است که با احترام اهالی روستا مواجه است اما طی اتفاقی که فرزندش پی به بلد نبودن خواندن قرآن توسط وی می برد ، این احترام را در خطر دیده و به دنبال شخصی می گردد که بتواند به او آموزش خواندن قرآن را دهد و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

.*************************************

شبکه آموزش سیما

فیلم سینمایی «رقابت نقاشی» به کارگردانی مارکوس اچ روسنمولر ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : در مدرسه مسابقه ای برگزار می شود که در این مسابقه بهترین نقاشی و اثر انتخاب و به برنده جایزه ای داده می شود. الکساندر و ماولوورف می خواهند که با هم رقابت کنند و به هم قول می دهند که جوانمردانه این کار را انجام بدهند. در کلاس نقاشی ماولوورف ماده ای سفید رنگ را به بچه ها نشان می دهد که وقتی روی کاغذ ریخته می شود و جلوی نور گرفته می شود براق می شود و آن را اختراع خود معرفی می کند. به طور اتفاقی شیشه این رنگ به درون کیف الکساندر می افتد. الکساندر برای نقاشی کردن کتابی را می بیند که متعلق به یکی از بچه های کلاسBرا به زور می گیرد و راینهولد که می خواهد از الکساندر سوء استفاده نماید به او کمک می کند. الکساندر به خانه می رود و ...

************************************

شبکه پویا

انیمیشن «ماداگاسکار 1» به کارگردانی اریک دارنل، تام مک‌گرت ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است که : ماداگاسکار داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می کنند که ۴ دوست می باشند : شیر ، گوره خر ، زرافه و یک کرگدن باردار. با گم شدن یکی از آن ها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به افریقا برگردانده می شوند و در همین حین یک اتفاق در دریا آن ها را به سمت سواحل ماداگاسکار می کشاند. آن ها با ورود به دنیای وحش با یک بومی ماداگاسکاری که نوعی میمون است آشنا می شوند. سرانجام قهرمان داستان ما با واقعیت های مقدر شده طبیعت مواجه می شود و ...

*************************************

انیمیشن «پاتوروزیتو» به کارگردانی خوزه لوییس ماسا ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : پاتو روزیتو کودکی است که به او یاد داده اند باید از موجودات اطرافش مراقبت و محافظت کند. در ادامه او با چند باستان شناش آشنا می شود و از آنها می خواهد که در راه پیدا کردن یک نشان قدیمی به آنها کمک می کند ....

*************************************

شبکه نمایش

فیلم هایسینمایی و تلویزیونی «کوچولوها»، «پیروی از قانون» ، «انتقام» ، «امتیاز» و «بالاتر از افتخار» پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم هایسینمایی و تلویزیونی «برگرد به خانه + پازل»، «آرجون» ، «دوئل»، «سربازان یک چشم» و «ماجراهای رابین هود» جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما

عشق شیشه ای پرویر پرستویی در شبکه دو


فیلم های سینمایی وتلویزیونی و انیمیشن «تالار ستاره»، «عروسی خانه»، «پله ماشین پلیس ماجراجو» ، «شهر در دست بچه ها » ،«دنیای بند انگشتی ها» ،« آقای هنر پیشه» ، «عشق شیشه ای»، « فردایی بهتر» ، «پرواز در حباب» ، « تغییر چهره » ،« خصومت » ،« چهار برادر »، «هوک »، «لایه های پنهان» ، «هزاران فرسنگ تاختن» ،«اژدهای پیت» ،«طبقه 4» ، «بی قید و شرط»، «کاوشگران»، «جلباب»، «ایستاده در آغاز » ، «رقابت نقاشی» ، «ماداگاسکار 1» و «پاتوریزیتو» پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

*************************************

شبکه یک سیما

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تالار ستاره» به کارگردانی پیتر هیام ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

داستان این فیلم با بازی مایکل داگلاس و هال هالبروک درباره پرونده های مختلفی است که به دلیل نقص قوانین از دستور کار دادگاه خارج می شود و مجرمان به راحتی آزاد می شوند و کاری از دست هیچکس برنمی آید. قاضی هاردین نیز با پرونده ای مواجه می شود که در آن دو نفر متهم به قتل یک کودک 8 ساله هستند ولی به دلیل نقص بازرسی پلیس آنها آزاد می شوند و قاضی هاردین نیز از این مسئله به شدت ناراحت می شود ولی نمی تواند کاری انجام دهد. کودک دیگری به قتل می رسد و قاضی خود را مسئول قتل می داند. او به سراغ استادش بن می رود و دنبال راه حلی می گردد. بن به او می گوید که آنها نیز با این مشکل مواجه هستند و برای همین 8 قاضی با هم تشکیل جلسه می دهند تا دوباره به ...

*************************************

فیلم تلویزیونی «عروسی خانه» به کارگردانی محسن توکلی ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که : در روستایی که خانواده گل محمود مشغول تدارک عروسی فرزندنشان میباشد و دعوت از اهالی روستا به رسم جاری صورت گرفته است، بناگاه کدخدای این روستا دار فانی را وداع می گوید. جنجال بر سر اینکه عروسی به زمان دیگری موکول شود آغاز یک چالش وسیع در روستایی کوچک را موجب می گردد این بار بزرگ روستا یعنی همسر کدخدا هر چند یک زن است، اما با اقدامی مهم از حوادث نا خواسته احتمالی پیشگیری مینماید.

سیاوش طهورث ، مرحومه فاطمه طاهری، میر طاهر مظلومی، افسانه ناصری و حشمت آرمیده در فیلم سینمایی «عروسی خانه» به تهیه کنندگی عباس معروفي بازی کرده اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن «پله ماشین پلیس ماجراجو» به کارگردانی راسموس آ سیورتسن ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینماصبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان این انیمیشن درباره پله ماشین پلیس سخنگویی است که به علت کمک هایی که به مردم شهر می کند بسیار محبوب است، او در جریان یک عملیات امداد رسانی دچار برق گرفتگی شده و به یک ماشین برقی تبدیل می شود. رئیس پلیس به علت جرقه هایی که روی بدنه پله ظاهر می شود پله را به اصطلاح به مرخصی فرستاده و او را از انجام هر گونه مأموریت پلیسی منع می کند. در همین حین دو خلافکار تحت عنوان بسته بندی آب بهداشتی، سدی غیر ایمن بر روی رودخانه شهر احداث می کنند. آنها نه تنها باعث کمبود آب و خشکسالی می شوند بلکه به خاطر بوجود آمدن ترک هایی در دیواره سد، جان مردم را نیز به خطر می اندازند. پله که در جریان کارهای خلاف آنها قرار گرفته، رئیس پلیس را در جریان می گذارد.

*************************************

فیلم سینمایی « شهر در دست بچه ها » به کارگردانی نیکولاس بری ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت14:30از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم درباره شهری است که برخی بچه های آن آرزو دارند روزی پدر و مادرها تنهایشان بگذارند و در نتیجه آنها از انجام اموری مانند رفتن به مدرسه و انجام دادن تکالیف رها شوند. از سوی دیگر پدر و مادرها که از شیطنت ها و بازیگوشی های برخی بچه هایشان به ستوه آمده اند تصمیم می گیرند روزی بدون اطلاع بچه ها شهر را ترک کنند تا به واسطه این غیبت یک روزه و مشکلات احتمالی که برای بچه ها بوجود می آید، آنان پی به ارزش وجود والدینشان ببرند. این اتفاق می افتد و بچه های صبح که سر از خواب برمی دارند متوجه نبود پدر و مادرها می شوند. بعد از گذشت مدتی و اطمینان بچه ها از اینکه تنها هستند، به دو دسته تقسیم می شوند و ...

رافائل کاتز. لئو لِگراند در فیلم سینمایی « شهر در دست بچه ها » بازی کرده اند.

*************************************

انیمیشن «دنیای بند انگشتی ها» به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینماصبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه انیمیشن آمده است : خانواده ای متشکل از مادر، پدر و یک دختر جوان به نام آریتی در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می کنند تا آنکه محل زندگی شان مورد تهدید واقع می شود.این خانواده بند انگشتی برای فراهم کردن مایحتاج خود با اجازه صاحب خانه اصلی به محل زندگی انسان های واقعی مجاور خود می روند. پسری به نام شو که نوه صاحب خانه است، آریتی را می بیند و تلاش می کند با گذاشتن غذا مقابل خانه بند انگشتی ها هم به آنها کمک کرده و هم ثابت کند که خطری از طرف او بند انگشتی ها را تهدید نمی کند. شو بیماری قلبی دارد، والدینش نیز از هم جدا شده اند و او برای جراحی قلب به خانه خاله آمده است. خاله برای او تعریف می کند که پدرش بند انگشتی ها را دیده و برای آنها یک خانه با تمام امکانات تهیه کرده و همیشه امید داشته تا روزی آنها در این خانه زندگی کنند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «آقای هنر پیشه» به کارگردانی سعيد اسدي ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : پرویز کیانفر بازیگر معروف سینما که غرق در شهرت و جذابیت شغل خود است نشانه هایی از مرگ را در زندگی خود می بیند ، این در حالی است که او قرار است به زودی با نسترن دختر پولداری که سودای بازیگر شدن و شهرت دارد ازدواج کند.

دانيال حكيمي و حديثه تهراني در فیلم تلویزیونی «آقای هنر پیشه» به تهیه کنندگی مجيد عباسي ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی«عشق شیشه ای» به کارگردانی غلامرضا حيدرنژاد ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جلال، بازيگر نقش هاي فرعي سينما كه در عشق هم شكست خورده، قصد خودكشي دارد. او كه ساكن اتاق شماره 212 در مسافرخانه گل ها است ابتدا تصميم مي گيرد با طناب خود را حلق آويز كند، اما موفق نمي شود و ناچار در پي استخدام يك آدمكش برمي آيد. حسن چاخان بازيگر سينما، نشاني يك آدمكش معروف به نام رعد را به او مي دهد. جلال در حالي كه صورت خود را با ريش و سبيل گريم كرده با نام جعلي بهروز، رعد و همدست جوانش اصغر را ملاقات مي كند و عكس واقعي خودش و نشاني مسافرخانه را به آنها مي دهد و آنها در ازاي گرفتن مبلغي پول به عنوان بيعانه قرار مي گذارند صاحب عكس را كه در واقع خود جلال است، بكشند. در شب موعود، ...

پرويز پرستويي، مهناز افضلي، عزت اله جامي، محمود جعفري، اكبر دودكار و رامين راستاد در فیلم سینمایی« عشق شیشه ای » به تهیه کنندگی عزت اله ندوشن و سيروس تسليمي بازی کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « فردایی بهتر » به کارگردانی جان وو ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تی لونگ،چو، یون، فات آمده است : شخصي به نام تام که در کار معامله پول هاي جعلي است در يک معامله به وسيله همکارش شينگ و رئيسش آقاي يو مورد خيانت قرار مي گيرد و در تايوان زنداني مي شود. دوست صميمي تام به نام مارک براي گرفتن انتقام او به تايوان مي رود و بعد از کشتن افراد مسئول از ناحيه پا دچار صدمه مي شود و تقريباً چلاق مي شود. در حالي که هر دوي آنها نمي دانند به وسيله آقاي يو وشينگ مورد خيانت واقع شده اند. برادر کوچک تام به نام کيت به تازگي از دانشکده پليس فارغ التحصيل شده است و از کارهاي برادرش اطلاعي ندارد تا اينکه پدر بيمار او توسط دشمنان تام به قتل مي رسد و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی «پرواز در حباب ( قسمت اول )» به کارگردانی سیروس مقدم ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : منوچهر فراهاني که قاچاقچي مواد مخدر است با توطئه‌اي از جانب همسر و دوست صميمي‌اش، کامران و با همکاري فردي به نام نادر رحيمي که براي کامران و منوچهر کار مي‌کند، به پليس لو داده مي‌شود. او در درگيري با پليس، توسط پليسي به نام محمود لطفي کشته مي‌شود. پسر کوچکش، کورش با کيف پر از مواد مخدر او فرار مي‌کند. کامران با جلب اعتماد کورش، کيف را از او مي‌گيرد. بهروز ملکي، راننده کامران، دستور دارد که کورش را به قتل برساند، اما دلش براي کورش مي‌سوزد و ...

حامد کمیلی و آرام جعفری در فیلم تلویزیونی «پرواز در حباب» به تهیه کنندگی مجید مولایی بازی کرده اند.

قسمت دوم «پرواز در حباب» جمعه 9 اسفند ماه ساعت 19 از این شبکه پخش می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « تغییر چهره » به کارگردانی جان مرو ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جان تراولتا و نیکولاس کیج آمده است : دغدغه ذهنی همیشگی شان ارچر مامورFBIدستگیری کاستون تروی جانی هوشمندی است که سال ها پیش وقتی سعی داشته ارچر را به قتل برساند پسرش را کشته است - تعقیب لجوجانه کاستو توسط ارچر به شدت به زندگی زناشوئی اش لطمه زده چرا که با یک جراحی پلاستیک چهره های این دو نفر جابجا شده و هریک در شرایط اجتماعی و متن زندگی دیگری قرار می گیرد و تعقیب و گریز این دو نفر توأم با خطرها- حوادث و کشمکش های طولانی و مهیج همراه است که در نهایت زیرکی کاستوی تروی دوباره او را از مرگ نجات می دهد.....

*************************************

فیلم سینمایی « خصومت » به کارگردانی فرد اولن ری ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت10:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : در اواخر قرن 19 ميلادي جنگ داخلي شمال و جنوب ايالات متحده را در بر مي گيرد در سال 1985 جبهه شمال به پيروزي مي رسد اما گروه هاي مستقل جنوبي همچنان به درگيري مقطعي ادامه مي دهند. در اين ميان در دو ايالت کنتاکي و ويرجينيا دو طايفه در دو سوي مرز با هم اختلاف دارند. هتفيلدها پس از اتمام جنگ آسا مک کوي پسر ارشد رانل مک کوي که عضو ارتش شمال بوده را به قتل مي رسانند. اختلاف بين دو طايفه شدت مي گيرد. از طرفي جانز هتفيلد مي خواهد با روزانا مک کوي ازدواج کند.

پری کینگ و کریستین اسلاتر در فیلم سینمایی « خصومت » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « چهار برادر » به کارگردانی جان سینگلتون ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت16:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : چهار برادر نانتي است که دوتاي آنها سياه و دو تاي ديگر سفيد مي باشند . اين چهار مرد در زمان کودکي به وسيله زن خيرخواهي به فرزندي پذيرفته مي شوند و احساس نزديکي بسيار زيادي به همديگر دارند. در يک روز زمستاني مادر آنها در جريان سرقتی از يک فروشگاه کشته مي شود ولي پسرها به اين نتيجه مي رسند که اين برنامه از پيش تعيين شده براي از بين بردن مادر آنها بوده پس دنبال ماجرا را مي گيرند و در نهايت متوجه مي شوند که دست تعدادي گانگستر بزرگ و پليس فاسد در ميان است. به همين دليل تصميم مي گيرند انتقام مادر خود را بگيرند و محله خود را از خلافکارهاي خطرناک پاک کنند.

گارت هدلاند، آندری بن جامین و مارک واهل بریدر فیلم سینمایی « چهار برادر » بازی کرده اند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، پنج شنبه 1 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی داستین هافمن، رابین ویلیامز، جولیا رابرتز آمده است : پیتر بعد از اینکه بزرگ و بالغ می شود و حالا پدر خانواده است باید به سرزمین کودکان باز گردد . پیتر مردی پر مشغله است و هیچ گاه فرصتی برای گذران وقت با فرزندانش ندارد . تا اینکه در این هنگام فرزندان او توسط کاپیتان هوک فرمانده سرزمین خیالی و فانتزی نورلند به گروگان گرفته شده است. حالا پیتر مجبور است برای نجات فرزندانش از مشغله های کاری دست بردارد و به دنیای کودکان برود و در این دنیای تخیلی و فانتزی به جنگ کاپیتان هوک برود تا در نهایت فرزندانش را نجات دهد.

*************************************

فیلم سینمایی «لایه های پنهان» به کارگردانی رابرت زمكيس ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 12 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

این فیلم با بازی هریسون فورد و میشل فایفر داستان زنی به نام کلاری اسپنسر را روایت می‌کند که به همراه همسرش نورمن اسپنسر به مکانی تازه نقل مکان کرده‌است. اما او مدام با حوادث عجیبی مواجه می‌شود و همواره روح زنی را می‌بیند که گویی می‌خواهد به او هشدار دهد. بعد از مدتی می‌فهمد که این روح همسر پیشین نورمن است که توسط خود نورمن کشته شده‌است.

*************************************

فیلم سینمایی « هزاران فرسنگ تاختن » به کارگردانی ژانگ ییمو ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

خلاصه داستان فیلم با بازی کن تاکاکورا، شینوبو تراجیما و کیچی ناکای درباره ماهیگیری به نام تاکاتا ایچی است که ری، دخترخوانده‌اش با او تماس می‌گیرد و او مجبور می‌شود بعد از سال‌ها روستای کوچک خود را به قصد دیدن پسر بیمارش کن ایچی ترک کند و به شهر برود. او در شهر متوجه رفتارهای دخترخوانده‌اش می‌شود.

*************************************

شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی «اژدهای پیت» به کارگردانی دان چفی ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم با بازی هلن ردی، جیم دالا، میکی رونی و رد باتونز درباره خانواده گوگان است که پیت یک پسر بچه را خریده اند تا کارهای منزلشان را انجام دهد ، اکنون به دنبال این پسر بچه هستند که از خانه آنها فرار کرده است. پیت با کمک یک اژدهای کارتونی از خانه گوگان ها فرار کرده که توانایی پنهان شدن از دید عموم را دارد. پیت به همراه اژدها وارد شهری با نام عجیب پاساماکوآدی می شند . شهری که از نظر شهردارش همیشه آرام و بی سرو صداست اما ورود اژدهای پنهان و خرابکاری هایشان به خاطر بزرگی چثه او آرامش مورد نظر شهردار را مختل می کند. پیت در این شهر بازنی مهربان به نام نورا آشنا می شود که به همراه پدر پیرش لمپی یک فانوس دریایی را اداره می کنند .

*************************************

فیلم سینمایی «ناشناخته» به کارگردانی جیمز کولت سرا ، جمعه 9 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی لیم نیسون، دایان کراگر و جنواری جونز آمده است : مردی که خود را دکتر و محقق می داند به همراه همسرش برای یک سخنرانی بزرگ به کشور اروپایی سفر می کند . اما پیش از آنکه به هتل برسد تمامی مدارک و اسنادش را در فرودگاه گم می کند او برای یافتن مدارکش به سمت فرودگاه برمی گردد اما در راه دچار حادثه ای می شود که برای مدتی به اغما می رود .پس از آنکه به هوش می آید هویت خود را نمی داند و پس از آنکه به یاد می آورد کیست و به چه منظوری پا به این سفر گذاشته با شخصیت دومی روبه رو می شود که در کنار زنش هویت وی را ربوده است . او در پی کشف هویت واقعی خویش و اینکه مرد دوم کیست سعی می کند هر کاری انجام دهد و در این میان ...

*************************************

فیلم سینمایی «طبقه 4» به کارگردانی آنتونيو مرسرو ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 9:15 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان این فیلم با بازی جوانز جونز بالستا، لوئيس انجل پريگو، گوركا مورنو و آلجاندرو زافرا در يك موسسه بيماران سرطاني است كه همه بيماران پسربچه هاي نوجوان هستند . آنها اميد بسياري به بهبودي خويش دارند و همه تلاش خود را مي كنند كه بتوانند يك تيم بسكتبال قوي در ميان خود راه اندازي نمايند . در اين ميان عده اي از بچه ها بهبود مي يابند و پسر بچه جديدي به آنجا آورده مي شود كه در موردش آزمايشاتي انجام داده اند كه نوع بيماريش را مشخص نمايند . او با اميدي كه در آنجا پيدا مي كند وارد تيم مي شود و تيم اين بچه ها تيم خوب و عالي مي شود .

*************************************

فیلم سینمایی «بی قید و شرط» به کارگردانی برنت مک کورکل ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : سامانتا کرافورد یک نقاش و داستان نویش کودکان است که با شوهرش بیلی یک زندگی سرشار از خوشبختی را می گذراند. اما بیلی در یک حادثه به قتل می رسد و پلیس هم نمی تواند ردپایی از قاتل پیدا کند و سامانتا که ناگهان خود را در دنیایی از تنهایی و ناامیدی می بیند، قصد سر به نیست کردن خود را دارد که مجموعه ای از اتفاقات خوشایند دوباره امیدش را به زندگی بازمی گرداند. او دختر بچه سیاه پوستی به اسم کیشا را که اتومبیل تصادف کرده به بیمارستان یم رساند . اصرار کیشا و برادرش می کان باعث می شود که او به منزل آنها برود و در محله آنها هم بازی دوران کودکی اش جو برادفورد را که سالها از وی خبری نداشته بیابد. جو از کودکان سیاه پوست زیادی نگهداری می کند

لین کولین ، مایکل ایلای، بروس مک گیل و کوسی بوئکی در فیلم سینمایی «بی قید و شرط» بازی کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «کاوشگران» به کارگردانی وتهیه کنندگی حمیدرضا نادری، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازیقطب‏الدین صادقی، محرم زینال‏زاده و سمانه دهقانپور آمده است :دکتر جهان مجد محقق و باستان‏شناس به دنبال اشیایی است که ارسلان، والی نیشابور در زمان حمله مغول چال کرده است. بخشی از این گنجینه در سال 1357 و مقارن با مبارزات انقلاب به دست باستان‏شناسی به نام شمس کشف شده و قرار بوده مجد که در آن دوران دستیار شمس بوده به مراجع ذی‏صلاح برساند. ظاهراً مجد این عمل را انجام می‏دهد. با نفوذ در آن دوران مانع از رسیدن این گنجینه به سازمان مربوطه شده‏اند و اکنون پس از بیش از سی سال همچنان مجد به دنبال آن است. در این مسیر، نگار خواهرزاده و دانشجوی مجد او را همراهی می‏کند. دانشجویی به نام شاهین نیز در جاهایی با گروه همراه است و از نگار خواستگاری می‏کند، که با مخالفت او روبرو می‏شود.

فیلم تلویزیونی «کاوشگران»تولید مرکزخراسان رضوی می باشد

*************************************

فیلم تلویزیونی «جلباب» به کارگردانیمجید کاشی فروشان، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است :سمیه و میترا دانشجو و همکلاسی هستند . میترا پدر ندارد و با مادرش که بی اعتنا به وضعیت اوست زندگی می کند و برادرش فرهاد به تازگی از خارج بازگشته است . سمیه هم مشکلاتی با خانواده اش دارد . پدر سمیه بسیار سخت گیر است و برادر سمیه که بیکار و بی سواد است نیز با محدود کردن سمیه فشار مضاعفی به او وارد می کند . میترا با فردی به نام کامران دوست شده که او را به اعتیاد و کارهای خلاف سوق داده است . فرهاد از کارهای خواهرش نگران و شرمنده است و می خواهد به او کمک کند . فرهاد همچنین پس از چند برخورد با سمیه به او علاقمند شده است روزی سمیه به دعوت میترا وارد کمپی می شود تا برای یکی از درس هایش تحقیق میدانی انجام دهد . اما خیلی زود

حسن جویره،الهام طهموری،رادنوش مقدم و مسعود صادقی در فیلم تلویزیونی « جلباب » به تهیه کنندگیقدرتا... ایزدی و محسن علی آقاجان، تولید مرکزاصفهانبازی کرده اند.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « ایستاده در آغاز » به کارگردانی سیدمحمدرضا میرمحمد ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.

داستان اين فیلم تلویزیونی با بازی رضا ناجی، منوچهر آذر، ابراهیم آبادی و مانی رهنما درباره فردی مومن در روستایی است که با احترام اهالی روستا مواجه است اما طی اتفاقی که فرزندش پی به بلد نبودن خواندن قرآن توسط وی می برد ، این احترام را در خطر دیده و به دنبال شخصی می گردد که بتواند به او آموزش خواندن قرآن را دهد و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

.*************************************

شبکه آموزش سیما

فیلم سینمایی «رقابت نقاشی» به کارگردانی مارکوس اچ روسنمولر ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : در مدرسه مسابقه ای برگزار می شود که در این مسابقه بهترین نقاشی و اثر انتخاب و به برنده جایزه ای داده می شود. الکساندر و ماولوورف می خواهند که با هم رقابت کنند و به هم قول می دهند که جوانمردانه این کار را انجام بدهند. در کلاس نقاشی ماولوورف ماده ای سفید رنگ را به بچه ها نشان می دهد که وقتی روی کاغذ ریخته می شود و جلوی نور گرفته می شود براق می شود و آن را اختراع خود معرفی می کند. به طور اتفاقی شیشه این رنگ به درون کیف الکساندر می افتد. الکساندر برای نقاشی کردن کتابی را می بیند که متعلق به یکی از بچه های کلاسBرا به زور می گیرد و راینهولد که می خواهد از الکساندر سوء استفاده نماید به او کمک می کند. الکساندر به خانه می رود و ...

************************************

شبکه پویا

انیمیشن «ماداگاسکار 1» به کارگردانی اریک دارنل، تام مک‌گرت ، پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است که : ماداگاسکار داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می کنند که ۴ دوست می باشند : شیر ، گوره خر ، زرافه و یک کرگدن باردار. با گم شدن یکی از آن ها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به افریقا برگردانده می شوند و در همین حین یک اتفاق در دریا آن ها را به سمت سواحل ماداگاسکار می کشاند. آن ها با ورود به دنیای وحش با یک بومی ماداگاسکاری که نوعی میمون است آشنا می شوند. سرانجام قهرمان داستان ما با واقعیت های مقدر شده طبیعت مواجه می شود و ...

*************************************

انیمیشن «پاتوروزیتو» به کارگردانی خوزه لوییس ماسا ، جمعه 9 اسفند ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : پاتو روزیتو کودکی است که به او یاد داده اند باید از موجودات اطرافش مراقبت و محافظت کند. در ادامه او با چند باستان شناش آشنا می شود و از آنها می خواهد که در راه پیدا کردن یک نشان قدیمی به آنها کمک می کند ....

*************************************

شبکه نمایش

فیلم هایسینمایی و تلویزیونی «کوچولوها»، «پیروی از قانون» ، «انتقام» ، «امتیاز» و «بالاتر از افتخار» پنجشنبه 8 اسفند ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم هایسینمایی و تلویزیونی «برگرد به خانه + پازل»، «آرجون» ، «دوئل»، «سربازان یک چشم» و «ماجراهای رابین هود» جمعه 9 اسفند ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها