کد خبر: ۲۰۸۸۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
عليپور همچنان با باشگاه پيكان درگير است و پيكاني‌ها مي خواهند هرطور كه شده ثابت كنند او فوتبال را ناپاك كرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، دبير كميته منحل شده اخلاق در مورد تلاش‌هاي رمضاني و فرهاد كاظمي گفت: آقاي رمضاني طبق مکتوباتي که در ستاد منشور اخلاقي جود دارد، اعتراف کرده اند در دفتر باشگاه پيکان قصد داشته اند مستندي عليه من بسازند. او اعتراف کرده که فردي به نام آقاي شهبازپور گروهي تشکيل داده که برنامه اي مانند شوک بسازد. اينها افرادي از جمله دلال ها و آقاي فرهاد کاظمي را به دفتر باشگاه پيکان برده اند تا هرگونه مدرکي دارند عليه من رو کنند و حرف هايي عليه بنده بزنند.

 

جالب اينجاست که مستند را ساخته اند؛ اما صدا و سيما آن را تائيد نکرده است. ميکروفن آنها آرم هم نداشته و گفته اند که در اسباب کشي جا مانده است. با اين ترفندها قصد داشتند عليه من برنامه اي بسازند. الان هم که نتوانسته اند مجوز پخش بگيرند، در دي وي دي هاي مختلف آن را پخش کرده اند.

 

آقاي رمضاني در اين زمينه اعتراف هاي زيادي داشتند و گفتند اين حرف ها را همين طوري گفته اند و پشيمان شده اند. آقاي رمضاني گفتند کمپيني تشکيل شده تا آدم هاي مختلف را در باشگاه پيکان جمع کنند تا عليه من حرف زنند. رفته اند دنبال آدم هايي که ما محروم کرده ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها