کد خبر: ۲۰۹۳۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
فیلم سینمایی «با دیگران» ساخته ناصر ضمیری با ثبت قرارداد در گروه سینما فرهنگ به عنوان پنجمین فیلم اکران نوروزی تکلیف اکران‌های سینماها در نوروز 93 را روشن کرد.
محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نور تابان با اعلام این خبر به خبرنگاران فارس و ایسنا گفت:‌ عصر امروز فیلم سینمایی «با دیگران» ساخته ناصر ضمیری قرارداد خود را در گروه سینما فرهنگ به ثبت رساند و این فیلم پنجمین فیلم سینمایی در اکران های نوروز سینماها خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: قرارداد این فیلم توسط شرکت نور تابان با گروه سینما فرهنگ به امضای محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل فارابی بسته شده است.
 
بر اساس این گزارش، بدین ترتیب پنج فیلم، «چ» در گروه سینما آزادی، «طبقه حساس» در گروه سینما استقلال، «معراجی ها» در گروه سینما قدس، «خط ویژه» در گروه سینما آفریقا و «با دیگران» در گروه سینما فرهنگ ترکیب اکران‌های نوروزی 93 را تشکلیل می‌دهند.
 
فیلم سینمایی «بادیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری درباره‌ی زندگی مشترک آرزو و امیرحسین است که به دلایلی در شرایط بحرانی قرار دارد. طاهره دوست و همکار آرزو،مسیر جدیدی را در برابر این زوج جوان قرار می‌دهد. آزادی یعقوب،شوهر سابق طاهره از زندان،زندگی امیرحسین،آرزو و طاهره را گرفتار پیچیدگی‌های تازه‌ای می‌کند.
 
در این اثر سینمایی هنگامه قاضیانی،لیلازارع،بابک حمیدیان،حمیدرضا آذرنگ، حسین محجوب به ایفای نقش می‌پردازند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها