کد خبر: ۲۰۹۵۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
رئيس باشگاه بارسلونا از برنامه اين باشگاه براي افزايش حقوق فوق‌ستاره آرژانتيني خود خبر داد.
خوسپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا اعلام کرد اين باشگاه در نظر دارد در پايان فصل جاري قراردادي جديد با ليونل مسي منعقد و او را بار ديگر به پردرآمدترين فوتباليست جهان تبديل کند.

به نقل از تسنيم، بارتومئو چندي پيش و در زمان شروع به کارش به عنوان جانشين ساندرو روسل، رئيس مستعفي کاتالان‌ها، عنوان کرد باشگاه بارسلونا به زودي قرارداد مسي را که اکنون پس از کريستيانو رونالدو بيشترين حقوق را در ميان ستار‌گان دنياي فوتبال مي‌گيرد افزايش مي‌دهد اما تاريخ دقيق آن را مشخص نکرد. امروز اما وي از عملي شدن اين برنامه در پايان فصل جاري خبر داد و گفت در تلاش است مسي را متقاعد کند تا پايان دوران بازيگري‌اش به بارسلونا متعهد شود.

بارتومئو در گفت‌وگو با نشريه آس اسپانيا اظهار داشت: ما در بارسلونا مي‌خواهيم که مسي بيشترين حقوق را در ميان تمام بازيکنان دنيا داشته باشد. در طول تابستان اين کار انجام خواهد شد. ما تحت هيچ شرايطي مسي را نخواهيم فروخت. او با ما خواهد ماند و اميدوارم که در نيوکمپ بازنشسته شود.

رئيس آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا در ادامه خبر جدايي کارلس پويول از بارسلونا در پايان فصل جاري را تاييد کرد و گفت: نمي‌دانم که او پس از ترک بارسلونا چه کار خواهد کرد اما مطمئنم که دوباره به اين تيم بازخواهد گشت، چون هنوز چيزهاي فراواني براي ارائه به ما دارد. پويول با آن روحيه جنگنده‌اش براي همه ما يک الگو بوده است. افتخاراتي که او در بارسا کسب کرده استثنايي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها