کد خبر: ۲۰۹۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۰
آیت‌الله کعبی عنوان کرد:
عضو خبرگان رهبری از بازسازی و تغییر چهره فتنه‌گران در انتخابات مجلس خبر داد و خواستار هوشیاری بیشتر ملت ایران شد.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از فارس، آیت‌الله عباس کعبی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برگزار شده بود، با بیان اینکه انتخابات مجلس نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است، اظهار داشت: فتنه 88 برای مورد تاثیر قرار دادن حماسه 40 میلیونی مردم بود و دشمن سعی کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را از این روش دچار چالش سیاسی و امنیتی کند که با اتحاد و انسجام ملت، این نقشه دشمن نیز نابود گشت.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای تکرار فتنه 88 و ضربه زدن به نظام از این طریق افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌های خود در صدد بازسازی و تغییر چهره فتنه‌گران است تا بتواند با کمک آنها ضربه‌ای دیگر به نظام جمهوری اسلامی وارد کند اما غافل از اینکه ملت ایران ملتی همیشه هوشیار بوده است و اجازه تکرار چنین برنامه‌هایی را نخواهد داد.

وی با اشاره به برخی افراد شناخته شده در فتنه 88 گفت: فتنه‌گران با بازسازی و تغییر چهره در غالب‌های عوام پسند همانند ادعای آرامش و اعتدال، ادعای داشتن برنامه‌های کارشناسی شده و سیستم فن سالاری، درصدد گرفتن رای مردم هستند تا بدین وسیله اداره کشور را به‌دست گرفته و ضربه خود را به مردم و نظام وارد کنند.

آیت‌الله کعبی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران ملتی همیشه هوشیار بوده است، بیان کرد: ملت ایران با هوشمندی خود دشمن را خلع سلاح کرده است و در این زمینه نیز راهکار مقابله با دشمن را می‌داند و اجازه سوء استفاده به عناصر خود فروخته را نخواهد داد.

وی در پایان راهکار مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را، حفظ اتحاد درونی نظام و جبهه اصولگرا دانست و گفت: ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با بهره‌گیری از این موضوع ضربه محکمی بر دهان استکبار، عناصر ضد انقلاب و سران فتنه وارد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها