کد خبر: ۲۱۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: پولي که از اسپانسر گرفته بوديم تمام شده و نياز به منابع مالي جديد داريم.

علي کفاشيان در حاشيه فيلم‌برداري سريال پايتخت که قرار است در تعطيلات نوروز پخش شود در خصوص اين مراسم گفت: اين مراسم براي رونماي دوباره از پيراهن تيم ملي خوب بود.

به گزارش فارس، وي در خصوص لوگوي يوزپلنگ ايراني که برخي مي‌گويند ايراني نيست گفت: اتفاقا همان است. ما نقش اين يوزپلنگ را از سازمان حفاظت محيط زيست گرفته‌ايم. درست است نيم‌رخ است اما مشکلي وجود ندارد. اسپانسر هم با اين موضوع مشکلي ندارد. نقش يوزپلنگ در گوشه‌اي از پيراهن جاي گرفته است.

رئيس فدراسيون فوتبال عنوان کرد: فيفا هم با اين قضيه مشکلي ندارد. بلاتر در جلسه‌اي که با خانم ابتکار رئيس سازمان حفاظت محيط زيست داشت با پيشنهاد نقش بستن لوگوي يوزپلنگ ايراني بر پيراهن تيم ملي موافقت کرد.

کفاشيان در خصوص وضعيت تيم ملي و بازي‌ها تدارکاتي در استانه جام جهاني عنوان کرد: مشکلات مالي هم‌چنان پابرجاست. اسپانسر پولي را که داده بود را خورديم و تمام شد (با خنده). ما نياز به تدارکات خوب داريم اگر پول برسد سه اردو خواهيم داشت و مي‌توانيم به آمادگي خوبي برسيم.

وي ادامه داد: بازيکنان لژيونر از 22 و 23 فروردين به تيم ملي ملحق مي شوند.

وي در خصوص اينکه حضور جواد نکونام، پژمان منتظري و مجتبي جباري که در ليگ‌ها قطر و کويت بازي مي‌کنند براي اردوها چگونه خواهد بود گفت: روساي فدراسيون‌هاي اين دو کشور قول‌هايي براي همکاري داده‌اند اما هنوز موافقت باشگاه‌ها مانده است. اميدوارم آنها هم همکاري کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه وضعيت دستيار کي‌روش به کجا رسيد گفت: کي‌روش خودش با چند مربي مذاکره کرده است. دانستن زبان انگليسي براي او بسيار مهم است در هر صورت خودش بايد نظر نهايي را بدهد.

کفاشيان همچنين در مورد قرارداد وينگادا گزينه سرمربيگري تيم ملي اميد گفت: هنوز با او قرارداد نبسته‌ايم اما احتمالا اين هفته همه‌چيز مشخص مي‌شود. او قبول کرده است که از دستياران ايراني استفاده کند و بحث خارجي يا پرتغالي مطرح نيست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها