کد خبر: ۲۱۰۵۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مجموعه تلویزیونی «مثل من مثل تو 2» به تهیه‌کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی در 33 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش از آنتن شبکه دو تهیه می‌شود.
«داوود قچاق» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: این سریال که قرار است، برای ماه رمضان سال 93 تولید شود، داستان دختری است که درست اول ماه رمضان 9 ساله و تمام اعمال دینی بر او واجب می شود.

وی افزود: در «مثل من مثل تو» سال 93، یک خانواده فرهیخته را در نظر گرفتیم که در آن پدر پزشک و مادر تصویرگر کتاب کودک است و در خانه آنها فرایض مذهبی و رعایت مسائل اخلاقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این تهیه کننده گفت: فیلمنامه این اثر اکنون توسط گروهی در حال نگارش است و کار به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

وی در بازیگران این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: تا امروز حضور شهرام عبدلی برای ایفای نقش عمو و نگین معتضدی برای نقش زن عمو قطعی شده، جلیل فرجاد را نیز برای نقش پدر بزرگ در نظر گرفته‌ایم، اما درباره سایر بازیگران این سریال هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

مجموعه تلویزیونی «مثل من، مثل تو» که به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه دو تولید می شود، برای کودکان و نوجوانان ساخته شده و معضلات و مسائل مبتلابه امروز این گروه سنی را مورد تاکید قرار می دهد.

این مجموعه تلویزیونی که تا امروز دو سری از آن روی آنتن شبکه دو سیما رفته، می کوشد تا برشی از زندگی یک خانواده اصیل ایرانی را به تصویر بکشد؛ خانواده هایی اخلاقمدار که در آن همه اعضا با یکدیگر متحد هستند و در مواجه با مشکلات به یاری یکدیگر می آیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها