کد خبر: ۲۱۰۵۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بايرن مونيخ به شاگردان خود در خصوص دست‌کم گرفتن توپچي‌ها در بازي برگشت 2 تيم در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا هشدار داد.
در آستانه جدال بايرن مونيخ و آرسنال در آليانتس آره‌نا، در چارچوب بازي‌هاي دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، پپ گوارديولا، سرمربي باوارايي‌ها اعتراف کرد اگر مردانش به توپچي‌هاي لندن اجازه تملک بر توپ را بدهند، بازي را خواهند باخت.

به نقل از تسنيم، بايرن مونيخ در دور رفت اين مرحله، آرسنال را در خانه‌اش با نتيجه 2 بر صفر شکست داد و اين بدان معناست که مردانش با تساوي و حتي شکست با يک گل هم راهي دور بعد خواهند شد. با اين حال گوارديولا در خصوص دست‌کم گرفتن آرسنال به مردانش هشدار داد.

گوارديولا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر به آرسنال اجازه دهيم توپ را در اختيار بگيرد، مطمئناً مشکلات فراواني براي خود ساخته‌ايم. آرسنال تيم باکيفيتي است که هر يک از بازيکنانش مهارت‌هاي انفرادي باورنکردني براي کار با توپ دارند. در تيم آنها بازيکناني مانند سانتي کاسورلا، مسعوت اوزيل، توماس روسيچکي و ميکل آرتتا هستند که حفظ توپ براي هيچ کدام از آنها کار سختي نيست.

گوارديولا افزود: با وجود چنين بازيکناني در ترکيب آرسنال تنها راهي که با آن مي‌توانيم از قبول شکست در اين بازي جلوگيري کنيم، حفظ توپ و در عين حال ارائه بازي هجومي است. نکته‌اي که من در مورد تيمم به آن رسيده‌‌ام اين است که هر وقت به فوتبال هجومي فکر کرده‌ايم در اوج بوده‌‌ايم و بهترين بازي‌هاي خود را ارائه کرده‌‌ايم. در نقطه مقابل، اگر ترديد به خودمان راه دهيم و بخواهيم به نکات منفي عملکردمان در لندن فکر کنيم آن وقت فرصت خوبي براي پيروزي به آرسنال داده‌ايم و به يک چهارم نهايي صعود نخواهيم کرد.

سرمربي اسپانيايي بايرن مونيخ تصريح کرد: من آرسنال را خوب مي‌شناسم و زماني که سرمربي بارسلونا بودم 2 بار برابر اين تيم قرار گرفته‌ام. سرمربي آنها (آرسن ونگر) را هم مي‌شناسم. اگر ما حفظ توپ کنيم، در مرحله يک چهارم نهايي خواهيم بود اما اگر آرسنال حفظ توپ کند، آن وقت اين تيم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

تيم‌هاي بايرن مونيخ و آرسنال، ساعت 23:15 فرداشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آليانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها