کد خبر: ۲۱۰۵۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
نايب رئيس و مدير مالي باشگاه بارسلونا اعلام کرد، فصل آينده بودجه هنگفتي در اختيار سرمربي اين تيم براي خريد بازيکنان جديد قرار خواهد گرفت.
افت اخير بارسلونا از جمله شکست شنبه شب اين تيم در خانه وايادوليد، نياز اين تيم به تقويت ترکيب خود به ويژه در خط دفاعي را بيش از پيش نمايان کرده است. علاوه بر اين ويکتور والدس و کارلس پويول سنگربان و مدافع کاتالان‌‌ها در پايان فصل از نيوکمپ خواهند رفت که اين موضوع اهميت اضافه شدن مهره‌هاي جديد به جمع آبي و اناري‌‌ها را افزايش مي‌دهد.

به گزارش تسنيم، رخاوير فائوس، نايب رئيس باشگاه بارسلونا در اين خصوص به نشريه ال موندو دپورتيووي اسپانيا گفت: در تابستان آينده بودجه هنگفتي را به خريد بازيکنان جديد در بازار و نقل و انتقالات اختصاص خواهيم داد. براي خريد بازيکنان جديد آماده‌ايم و در آينده باز هم آماده انجام اين کار خواهيم بود. اولويت بارسلونا مثل هميشه، حفظ برتري فني‌اش است و وضعيت مالي ما مانعي براي انجام اين کار نخواهد بود.

طبق آخرين گزارش‌ها بارسلونا از چندي پيش خريدهاي خود را با عقد پيش قراداد با مارک آندره تر اشتيگن، دروازه‌بان آلماني بورسيا مونشن‌گلادباخ آغاز کرده و در پايان فصل جاري با او قراردادي 12 ميليون يورويي خواهد بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها