کد خبر: ۲۱۰۹۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
رسانه‌های اروپایی از ستاره پیشین بارسلونا به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم نام بردند.
با محسوس‌تر شدن افت عملکرد آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا در فصل جاری، روز به روز بر تعداد اخباری که حاکی از احتمال برکناری خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا هستند، افزوده می‌شود. آخرین مورد از این اخبار صبح امروز (سه‌شنبه) در روزنامه AD‌ هلند منتشر شد که ادعا کرده فرانک دی‌بوئر، مدافع پیشین کاتالان‌ها در پایان فصل جاری هدایت قهرمان فصل گذشته لالیگا را برعهده می‌گیرد.

این نشریه با محتمل توصیف کردن اخراج مارتینو در فصل جاری، از دی‌بوئر که اکنون هدایت تیم آژاکس را بر عهده دارد، به عنوان گزینه نخست سرمربیگری در بارسلونا یاد کرده و پس از او هم از آرسن ونگر، سرمربی آرسنال و لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی حال حاضر تیم ملی برزیل نام برده است.

ادعای نشریه AD‌ در حالی مطرح شده  که دی‌بوئر چندی پیش از وضعیت خود در آژاکس ابراز رضایت و در عین حال اعتراف کرد اگر فرصت کاری بهتری به او پیشنهاد شود به آن فکر خواهد کرد. قرارداد دی‌بوئر با آژاکس که با آن 3 فصل پیاپی قهرمان لیگ دسته اول فوتبال هلند شد، تا ماه ژوئن سال 2017 اعتبار دارد.

دی‌بوئر که در فاصله سال‌های 1998 تا 2003 به عنوان مدافع برای بارسلونا توپ می‌زد، در سال 2010 هدایت آژاکس را برعهده گرفت و در فصل جاری هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار پس از ترک نیوکمپ به خانه تیم پیشین خود بازگشت هرچند بازگشتش به آنجا برای او چیزی جز ثبت یک شکست خارج از خانه در کارنامه اروپایی مردانش، نتیجه دیگری نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها