کد خبر: ۲۱۱۲۱۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
فدراسيون كشتي آمريكا بعنوان ميزبان مسابقات جام جهاني كشتي آزاد از لوگوي اين رقابت‌ها رونمايي كرد
لوگوي جام جهانی با طرح جردن باروز و گودرزي رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد روزهاي 24 و 25 اسفندماه در شهر لس آنجلس آمريكا برگزار مي‌شود.

اين رقابت‌ها با حضور 10 كشور ايران، آمريكا، روسيه، گرجستان، ارمنستان، ژاپن، مغولستان، تركيه، اوكراين و هند برگزار خواهد شد.

لوگوي طراحي شده در اين مسابقات شامل پرچم 10 كشور شركت كننده به همراه دو كشتي گير حاضر بر روي تشك به منظور نشان دادن اتحاد جهاني قرار گرفته است. اين لوگو به دو صورت عمومي و افقي وجود دارد.

شعار تبليغاتي اين مسابقات با عنوان رشادت و افتخار نامگذاري شده است كه اين كلمات به صورت هنري جهت تبليغ مسابقات طراحي شده است. اين طرح هنري شامل نمايش جردن باروز مدال آور طلاي المپيك 2012 و همچنين صادق گودرزي دارنده مدال نقره المپيك از ايران است.

همچنين محل‌هاي تبليغاتي مسابقات جام جهاني 2014 كه شامل نمايش هر دو ستاره بين‌المللي مي‌باشد در حومه شهر لوس آنجلس قرار دارد و محل‌هاي تبليغاتي ديگري در قسمت‌هاي قومي مختلف اين شهر به همراه وب سايت‌ها و رسانه‌هاي اجتماعي در جهت جلوه تك تك كشورهاي حاضر در مسابقات انجام خواهد شد.

ريچ بندر مدير اجرايي كشتي آمريكا در مورد اين اقدام افزوده است: اميدواريم بتوانيم از اين نشان در سال‌هاي آتي به عنوان يكي از كشورهاي اصلي در رشته كشتي استفاده نماييم. همچنين از تيتر خبري و تبليغات صورت گرفته در اين مسابقات بين‌المللي بسيار راضي هستيم. استفاده از هر دو ستاره كشتي در اين تبليغات به تنها مسابقات بين‌المللي را ترويج مي‌دهد بلكه ارزش مسابقات جهاني را نمايان مي‌نمايد.

آخرين مسابقات جام جهاني كشتي آزاد سال گذشته در تهران برگزار شد كه تيم ايران در اين رقابت‌ها عنوان قهرماني را از آن خود كرده بود و تيم‌هاي روسيه و آمريكا به ترتيب دوم و سوم شده بودند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها