کد خبر: ۲۱۱۶۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در حالی در آمریکا در برگزار می‌شود که یک روزنامه آمریکایی سعی در ایجاد حاشیه و سیاسی کردن این رقابت‌ها دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، روزنامه لس‌آنجلس تایمز در مصاحبه ای که با علیرضا رضایی در خصوص حضور تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی که در آمریکا برگزار می‌شود، انجام داده، مطالبی غیر واقع بیان کرده است.

 

این روزنامه به نقل از رضایی نوشته است: از اینکه به آمریکا آمده‌ایم، خوشحالیم، به خاطر اینکه ایرانیان زیادی در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند و احساس می‌کنیم که در خانه خودمان هستیم.

 

در ادامه این گزارش آمده است: مسئولان تیم ایران به دلیل نگرانی‌های امنیتی و نپذیرفتن مقامات آمریکایی در تأمین امنیت آنها به ایران بازگشتند. رضایی در خصوص این پرسش خبرنگاران که «آیا مسئولان تیم به دلیل نگرانی در تأمین امنیت به ایران بازگشته‌اند؟» با ابهام پاسخ داد: آنها بنا به شرایطی به ایران بازگشتند و دلیل خاصی هم نداشته است.

 

این مطلب در حالی از قول رضایی منتشر شده است که تا کنون هیچ یک از مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم، آمریکا را ترک نکرده اند و این روزنامه سعی در حاشیه سازی برای تیم ملی ایران را دارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها