کد خبر: ۲۱۱۷۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
کانتونا 47 ساله با تمجيد از ستاره خط حمله آتزوري او را الگويي براي تمام ايتاليا توصيف کرد.
ماريو بالوتلي، مهاجم سيه‌چرده تيم ملي ايتاليا که از خانواده‌اي غنايي در پالرمو متولد شده است در سن 3 سالگي به پرورشگاه سپرده شد. بالوتلي پس از مدتي حضور در پرورشگاه توسط يک زوج ايتاليايي به فرزندخواندگي پذيرفته و توسط آنها بزرگ شد. با وجود اينکه بالوتلي در طول دوران حرفه‌اي‌اش همواره مورد بي‌مهري نژادپرستان قرار گرفته است ولي او در نهايت خود را به عنوان ستاره‌اي در فوتبال ايتاليا مطرح کرد.

به گزارش تسنيم، اريک کانتونا، اسطوره فوتبال منچستريونايتد و تيم ملي فرانسه با تمجيد از مهاجم ميلان گفت: بالوتلي بازيکن فوق‌العاده‌اي است. شما مي‌توانيد استعداد او را در گل‌هايي که به ثمر مي‌رساند، ببينيد. به نظرم ماريو از قدرت رواني بالايي هم برخوردار است که مي‌تواند چنين فشار رسانه‌اي را تحمل کند. بالوتلي الگويي براي کشوري است که در حال حاضر با مهاجرت مقابله مي‌کند. تمامي اين چيزهاست که او را خاص مي‌کند.

ستاره پيشين سرخپوشان منچستر با اشاره به مسئله بحث‌برانگيز دستمزد فوتباليست‌ها از جمله رقم پرداختي پاري‌سن‌ژرمن به بازيکن سطح بالايي همچون زلاتان ابراهيموويچ اظهار داشت: اين قطري‌ها ديوانه هستند که چنين رقم‌‎هايي را پرداخت مي‌کنند. دولت فرانسه بايد فرش قرمز زير پاي آنها را جمع کند و ماليات 75 درصدي پرداخت کنند. بحران اقتصادي تقصير بازيکنان نيست بلکه نتيجه سياست‌هاي نادرست است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها