کد خبر: ۲۱۱۷۳۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سران باشگاه وست برومويچ قرارداد مهاجم کهنه‌‌کار خود را به شادي گل ضديهودي‌اش فسخ و به همکاري خود با اين بازيکن فرانسوي پايان مي‌دهند.
در ادامه جنجالي که نيکلا آنلکا، مهاجم تيم وست برومويچ با شادي پس از گل‌ اخير خود در جريان يکي از بازي‌هاي تيمش در فصل جاري ليگ برتر انگليس به راه انداخت، سران تيم تصميم به قطع همکاري با اين بازيکن فرانسوي گرفته‌اند.

به گزارش تسنيم، مسئولان تيم وست بروويچ به آنلکا 14 روز فرصت داده‌اند تا براي ارائه توضيحات يا دفاع از خود اظهارنظر کند و در غير اينصورت بايد لغو شدن قراردادش به جرم رفتار غيرحرفه‌اي را بپذيرد، هرچند از قرار معلوم اين همان چيزي است که آنلکا، خود به تحقق آن تمايل دارد.

يک روز پس از آنکه اعلام شد آنلکا محروميت 5 جلسه‌اي‌اش به عنوان مجازات انجام يک حرکت ضد يهودي‌ در شادي پس از گل برابر وستهام در واپسين روزهاي سال 2013 را پذيرفته است، وي در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي از تصميمش براي فسخ قرارداد با وست برومويچ خبر داد. حالا سران تيم هم از تمايل خود براي انجام اين کار خبر داده‌اند و دليل آن را امتناع آنلکاي 35 ساله از پذيرفتن شروطي که به او اجازه از سرگيري تمريناتش با تيم را مي‌داد، عنوان کرده‌اند.

يکي از شروطي که وست‌برموويچ براي آنلکا جهت بازگشت به تمرينات تيم در نظر گرفته بود، عذرخواهي اين بازيکن کهنه‌کار فرانسوي و قبول جريمه نقدي از سوي اين بازيکن بود که وي آنها را نپذيرفته است. آنلکا پنج‌شنبه هفته گذشته مجدداً بر بي‌گناهي خود و اينکه شادي پس از گلش اهانت به هيچ گروه خاصي نبوده است تاکيد و عنوان کرد که آن حرکت را تنها به افتخار دوستش ديودونه اِمبالا اِمبالا انجام داده است اما ادعاي او مورد پذيرش سران باشگاه وست برومويچ واقع نشده است.

آنلکا در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس در 11 بازي براي وست‌برومويچ به ميدان رفته است و 2 گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها