کد خبر: ۲۱۱۸۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
پيشکسوت فوتبال ايران گفت : بعضي‌ها با مقاصد پليدي که داشتند بين کي‌روش و رحمتي را خراب کردند تا رحمتي ديگر به تيم ملي نرسد.

 

با مهدي فنوني‌زاده‌هافبک اسبق تيم‌ملي‌ فوتبال ايران گفت‌وگويي انجام داديم که در زير مي‌‌خوانيد.

درباره بازي استقلال و الريان صحبت کنيد. به نظر شما استقلال نمي‌‌توانست بهتر از اين بازي کند؟

استقلال مقابل الريان با مهره هاي بزرگي که از دست داده بود مثل منتظري در قلب دفاع، آندو در خط مياني که مصدوم شده بود، فرهاد مجيدي، جواد نکونام نتوانست آنطور و شايد بدرخشد که عمده دليلش غيبت اين نفرات بود که به تيم لطمه بزرگي وارد کرد.

آقاي فنوني‌زاده قبول داريد استقلال گل بدي هم دريافت کرد؟

بله در گل دريافتي استقلال علاوه بر نبود اين بازيکنان هم استقلال، هم رحمتي، هم کي‌روش به نظر من مقصرند. چرا که چوب دو تا آدم فنته‌گر را مي‌خورند که بعد از بازي ايران و لبنان در بيروت رفتند گفتند رحمتي عمدا گل مي‌خورد که کي‌روش را ضايع کند. تا اينکه اين قضيه به گوش کي‌روش هم رسيد تا بازي ايران و ازبکستان در تهران که باز هم همين حرف‌ها را زدند و اين حرف‌ها به گوش رحمتي رسيد. خب، طبيعي بود رحمتي هم از لحاظ روحي و رواني به هم بريزد که هنوز هم اثراتش را در بعضي از بازي‌هاي استقلال مي‌بينيم که اين مدل گل مي‌خورد و رحمتي هم يک تصميم بچگانه گرفت که باعث شد کي‌روش هم عصباني شود و ديگر او را به تيم‌ملي‌ دعوت نکند ولي فتنه‌گران براي رسيدن به مقاصد شوم خود اين چنين حق اين جوانان را ضايع کردند. متاسفم که خود رحمتي هم در اين يک سال به جاي گفتن حقايق سکوت اختيار کرد. البته رحمتي به نظر مي‌‌خواست زرنگي کند و وقتي فهميد کي‌روش مي‌‌خواهد او را کنار بگذارد پيش دستي کرد و اعلام کناره گيري کرد. البته بعد از بازي با ازبکستان ديديم رحمتي هم مثل خيلي از دوازه‌بان‌هاي بزرگ دنيا يا همين احمدرضا عابدزاده که سال‌ها با او همبازي بوده‌ام پيش مي‌آمد که يک روز، روز احمدرضا نبود و گل بد مي‌خورد. هيچ بازيکني نمي‌تواند در همه بازي‌ها صددرصد باشم. يا مثلا مگر رحمتي گلي که از الريان خورد بايد بگوييم براي رفتن قلعه‌نويي گل بد خورده يا مي‌خواسته زيرآب قلعه‌نويي را بزند. واقعا اين حرف‌ها حرف‌هاي مسخره‌اي است که بعضي موقع‌ها حال آدم را به هم مي‌ريزند به هر حال با گفتن چنين جملات خنده داري، البته تا جايي که من اطلاع دارم آقايي به نام (هـ.م) که به فدراسيون هم نزديک شده است و در امارات زندگي مي‌کند و با کي‌روش هم رفيق است بعد از بازي ازبکستان هر جا نشست گفت کي‌روش به رحمتي شک کرده و ديگر نمي‌‌خواهد او را به تيم‌ملي‌ دعوت کند. البته اين آدم‌ها شک نکنيد بايد جواب خدا را بدهند ولي من به عنوان يک پيشکسوت و ايراني هر موقع که مسائل اين‌چنيني که به فوتبال ملي کشورم لطمه مي‌زند ببينم شک نکنيد از هيچ کس ابايي ندارم و در قالب مصاحبه يا هر چيز ديگري باشد حقايق را مي‌گويم.

حرف آخر؟

اميدوارم تيم‌ملي‌ کشورمان اين کار سخت را به سرانجام برساند و در جام‌جهاني نتايج خوبي را بگيرد. ايراني‌ها هميشه نشان داده اند مرد روزهاي سخت هستند. از بازي ايران ـ استراليا بگيريد تا شهيد همت‌ها، شهيد باکري‌ها و خيلي از کسان ديگري که براي ايران عزيز جان‌فشاني کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها