کد خبر: ۲۱۱۹۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
یادداشت حزب الله سایبر:
خانم اشتون! حقوق بشری که شما به دنبال آن هستید بوی خون می دهد
مهمان برای ما ایرانی ها بسیار عزیز است، یعنی قدمش روی چشمان ماست و می گوییم که با خودش برکت می آورد ... ما مردم مهمان نوازی هستیم و در دنیا کمتر قومی مثل ما برای مهمانشان اینطور ارزش قائل اند.

فکرش را بکنید که برای مهمانتان بهترین جای ممکن در منزلتان را در نظر گرفته اید و اسباب آسایش و راحتی او را نیز فراهم کرده اید، از او پذیرایی میکنید و نمی گذارید که اذیت شود.

یک روز صبح بیدار که می شوید می بینید دارد همه جای خانه تان را زیر و رو میکند! چه احساسی پیدا میکنید؟!

برای جمهوری اسلامی ایران یک مهمانی آمده بود که مال این طرف ها نبود! اما برای ما آشنا بود. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ...

بعد از تشریفات معمول و البته فراتر از حد معمول در وزارت امور خارجه برای ایشان شاهد بودیم که بانوی انگلیسی به دیدار های معمول و متعارف با مقامات کشور راضی نشدند و سر از سفارت اتریش در آوردند و بعدش هم پرونده هایی را ورق زدند که هیچ ربطی به مساله ی هسته ای کشور نداشت...

نکته جالب اینجاست که همه مقامات مسئول ادعا می کنند که بی خبر و بی اطلاع این دیدار ها انجام شده است! نکته خنده داری که حتی به باور خودشان هم نمی رسد! مگر میشود مقامی در سطح مسئول سیاست خارجی اتحادیه ی اروپا وارد کشور شود و یک روز صبح به بهانه هوای خوری (!) برود با فعالان فتنه دیدار کند و هیچکس هم متوجه نشود؟!

به نظرم خیلی خوب شد که دوستان مسئول نگفتند ایشان صبح زود غیب شان زد و ما هم کلی دنبالشان گشتیم و نگرانشان شدیم بعد از کلی جستجو خودشان دم غروب به وزارت برگشتند!!!
 
اینجا لازم می بینم که سه خطاب داشته باشم:

یک : خانم اشتون !

اینکه در مساله هسته ای شما مسئول محسوب می شوید و حق سفر به کشور ایران را پیدا میکنید و درباره روند مذاکرات با مسئولین دیدار دارید سرجای خودش، شما مهمان هسته ای ما هستید. اما اینکه از این اختیار سوء استفاده کنید و با دهن کجی به دولت ایران با کسانی دیدار کنید که به معنای حقیقی کلمه مجرم اند قابل تحمل نیست... هرچند که این مجرمان را سال ۸۸ با دست پنهان خودتان در صحنه ی آشوب ها گرداندید...

شما با چه کسانی دیدار کرده اید؟ با آنها که فعال حقوق بشرند؟ در دایره حقوق بشرتان اشک های علیرضا احمدی روشن نمی گنجد؟ بغض آرمیتایی که مقابل چشمانش پدرش را از او گرفتید نمی گنجد؟

کدام حقوق بشر خانم اشتون؟ همان حقوق بشری که بوی گاز خردل و فلفل و بمب های خوشه ای می دهد؟ خانم اشتون! حقوق بشری که شما به دنبال آن هستید بوی خون می دهد. به گفته خودتان شما با فعالان زن دیدار کرده اید. کدام فعالان؟ فعالیت در چه راستایی؟؟؟ کسانی که در سفارت جمع شده اند از جنس مردم ایران نیستند، اصلا شبیه مادری که سالهاست در فراق فرزندش می سوزد نیستند. شما حتی اشک های مادرانی که عزیزشان را به دست سیاست های اروپایی - آمریکایی از دست دادند ندیدید...

فراموش نمی کنیم که این دیدار های عجیب و هدفدار شما در راستای آغاز اتهام احمقانه ی خنده دار بعدی به جمهوری اسلامی است...
 
دو: جناب آقایان مسئول

وزیر محترم امور خارجه! این خیلی بد است که شما با مردم رو راست نیستید و مردم را در این چند ماه حتی لحظه ای محرم اسرار دیپلماسی کشور ندانسته اید اما بدتر از آن اینجاست که شما حتی با دولت محترم و خود دستگاه دیپلماسی هم روراست نیستید! چگونه اظهار بی اطلاعی میکنید در حالی که خانم اشتون برنامه سفرش را بسیار زودتر به شما اعلام میکند و شرط می گذارد که این دیدار های غیرمتعارف باید انجام شود؟

سرتان را از برف بیرون بیاورید و ببینید که در این چند وقت چگونه دیپلماسی خارجی کشور را آسیب زده اید که دبیرکل سازمان ملل - که مدیریت اسرائیلی اش باعث شده است دنیا در ناامنی مطلق به سر ببرد - هم در مورد آزادی سران فتنه ابراز عقیده می کند!

سران فتنه ای که کشور را به پرتگاه خطرناکی کشاندند که حتی تهدید جنگ تحمیلی هم با آن برابر نبود.

سران فتنه ای که در خون جوانان بسیاری شریک اند و چند ماه نا امنی را با روبان سبز کادو کردند و به مردم اهدا نمودند...

آقایان دیپلمات! احساس می شود که مقابل دیپلماسی لبخند شما دشمن دارد دندان های به هم فشرده شده اش را نشان می دهد...

باز هم لبخند بزنید!
 
سه : مسئولان قضایی و امنیتی کشور

اگر وظیفه مراقبت از استقلال کشور و امنیتی ملی بر عهده شماست نباید بگذارید که این وقایع تکرار شود، بسیار خوب است که رئیس قوه قضا این وظیفه را به خوبی می داند و موضع می گیرد اما این به تنهایی کافی نیست، باید برای جلوگیری از تکرار این وقایع جسورانه، وزارت امور خارجه را توجیه کنید. مهمان هایی که در جمهوری اسلامی حضور پیدا می کنند باید برنامه ای دقیقا هماهنگ با وظیفه شان داشته باشند.

اینکه کسی با مجرمان جرایم امنیتی کشور دیدار کند و به راحتی اظهار نظر کند و نه وزارت اطلاعات و نه دستگاه قضایی هیچ حرکتی نکنند یعنی استقلال ملی هدف گرفته شده و امنیت قضایی نقض شده است.

امیدواریم که این واقعه تلخ یعنی سرک کشیدن مهمانی که برای او فقط احترام سیاسی قائل ایم دیگر تکرار نشود. 
...............
 
هوشیار باشیم!

این بار اول نبود. بار آخر هم نخواهد بود اگر مقابلش ایستادگی نکنیم....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها