کد خبر: ۲۱۲۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
هفته سوم رقابت‌هاي اي‌اف‌سي کاپ شب گذشته با انجام هشت ديدار آغاز شد.

 

هفته سوم رقابت‌هاي اي‌اف‌سي کاپ روز گذشته با انجام هشت ديدار آغاز شد. در اولين مسابقه پرسيپورا اندونزي با نتيجه سه بر صفر مقابل نيوراديانت مالديو به پيروزي رسيد. کابس (43) از روي نقطه پنالتي و امانوئل ونگاي (63 و 68) براي تيم ميزبان گلزني کردند.

در ساير ديدارها روشن تاجيکستان در خانه با نتيجه سه بر دو مغلوب زتراس اردن شد. عبدالقادر جارمش (21)، محمود موافي (37) و بهاء عبدالرحمان (89) براي تيم اردني گل زدند و خاکيموف (35) و تاکي (79) گلهاي روشن را به ثمر رساندند.

يانگون يونايتد ميانمار با نتيجه دو بر صفر بر سوث چاينا هنگ‌کنگ غلبه کرد. سزار آگوستو (36) و امرسون ريس (77) گلزنان يانگون يونايتد بودند و لي چي هو نيز در دقيقه 88 با دريافت کارت زرد دوم از زمين سمابقه اخراج شد تا تيم هنگ‌‌کنگي 10 نفره شود.

چرچيل برادرز هند در خانه با نتيجه سه بر يک مقابل هوم يونايتد سنگاپور به برتري رسيد. ولف (16)، مانگانگ (26) و سينف (90) براي تيم هندي گل زدند و تک گل هوم يونايتد را کيو لي در دقيقه 10 به ثمر رساند.

کلانتان در خانه با نتيجه سه بر دو مغلوب نين بين‌ويتنام شد. نزري احمد (37) و روسلي (45) براي ميزبان و برايان (24)، تامبوي (50) و ووينيا (62) براي نين بين گلزني کردند. مهد علي (34) و روسلي (47) از تيم کلانتان اخراج شدند تا اين تيم 9 نفره کار را دنبال کند.

صفا لبنان نيز در خانه السويق عمان به برتري يک بر صفر دست يافت. علي نصرالدين در دقيقه 18 تک گل بازي را به ثمر رساند.

ديدار دو تيم الحد اردن و الشرطه عراق با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

القادسيه کويت نيز با نتيجه سه بر يک مقابل الوحده سوريه به پيروزي رسيد. سيف الحسن (19)، عمر السما (38) و ميشل سيمپليچيو (84) براي القادسيه و اسامه عمري (87) براي الوحده گل زدند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها