کد خبر: ۲۱۲۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا:
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا به روایت دختری پرداخت که خاک جنگ را برای تبرک به نیویورک برد و گفت: شهدا امروز مرزها را درنوردیده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار حسین یکتا پیش از ظهر امروز در جمع کاروانیان راهیان نور استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال نو و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شک نکنید که حضور شما در مناطق عملیاتی دعوتی از جانب شهدا بوده است.

وی تصریح کرد: این ارتباط میان عاشق و معشوق است و عاشق که همان شهید است، معشوق یعنی زائر را به خانه خود دعوت می‏کند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدایی هم‌چون شهید محب‏الشاهدین ابراز داشت: منطقه اروندرود یا اروندکنار برای زائران مناطق عملیاتی جنوب بسیار پراهمیت است؛ چرا که آب اروندرود همان آبی است که از کربلا به اینجا روانه می‌شود.

وی بیان کرد: حاکمیت شهدا بر دل‌هاست و حتی مرزهای جغرافیایی را نیز درنوردیده و شاهد این مدعا، حضور دختری از نیویورک آمریکاست که خاک این منطقه را برای تبرک به دیار خود می‏برد و از این موارد اینجا بسیار دیده و شنیده‏ایم.

یکتا با اشاره به اینکه آزادسازی دو هزار و 700 کیلومتر از خاک کشور در عملیات فتح‌المبین اتفاق افتاد، گفت: اکنون و در شرایطی که در آسایش و امنیت کامل زندگی می‏کنیم، باید بتوانیم فضای دلمان را از شر وسوسه شیاطین و انس و جان و گناهان آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه شرهانی قرار بی‌قراران عالم است، گفت: سفر معنوی راهیان نور در روح و جان انسان اثرگذار بوده و روح را صیقل می‏دهد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا عنوان کرد: امیدواریم از هرگونه گناه و آلودگی و وابستگی به دنیای مادی از این سفر کوتاه مدت پاک شویم و اثرگذار به شهر و دیارمان بازگردیم؛ چرا که این اوصاف و پاکی در وجود شهدای ما نهادینه شده بود و آنان را به چنان درجه‏ای رساند که اکنون ناظر بر اعمال ما باشند.

یکتا متذکر شد: آمده‏ایم در این مکان با شهدا تجدید بیعت کنیم که دیگر بی‌بی دو عالم، فاطمه زهرا(س) سیلی نخورد.

وی در پایان با توصیفی زیبا یادآور شد: زمزمه شهدا در چهارشنبه‌سوری این بود «گرمی گناه تو برای من، خنکی دعای من برای تو» و امیدواریم که صدای شهدا را در مناطق عملیاتی با گوش جان بشنویم و در زندگی خود جاری و ساری کنیم و ادامه‌دهندگان شایسته‏ای برای راه آنان باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها