کد خبر: ۲۱۳۰۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
فریادهای علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان مشخص می‌کرد سرمربی سرخپوشان پایتخت به چه میزانی از این پیروزی سرمست و شادامان است! اما این برتری برای شکل گرفتن رویایی قهرمانی دایی و تیمش کافی نیست چون فولاد خوزستان شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی به نسبت آنها دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجا، فریادهای علی دایی پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان مشخص می‌کرد سرمربی سرخپوشان پایتخت به چه میزانی از این پیروزی سرمست و شادامان است! اما این برتری برای شکل گرفتن رویایی قهرمانی دایی و تیمش کافی نیست چون فولاد خوزستان شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی به نسبت آنها دارد.

علی دایی که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت حالا امیدوار به لغزش فولادی‌ها و تداوم روند ناکامی استقلال امیدوار است اتفاقات فوتبالی به کمک او و تیمش بیاید تا آنها در پایان فصل بر سکوی قهرمانی تکیه زنند و جام سیزدهم را بالای سر ببرند تا شاید به این بهانه اتفاقات تلخ فصل حاری برای پرسپولیسی ها به فراموشی سپرده شود.

پرسپولیسی‌ها  حالا خود را در یک قدمی جام می‌بینند اما دستیابی به این جام برای آنها بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود، آنها باید ابتدا خود به دنبال برتری مقابل حریفانشان در دو هفته باقیمانده باشند سپس چشم انتظار ناکامی فولاد خوزستان باشند تا از این تیم مدعی سبقت گیرند و صدر حدول را به تسخیر خود درآورند. دایی و شاگردانش دل به این اتفاق خوش کرده اند که استقلال در هفته بیست و نهم فولاد خوزستان را متوقف کند تا آنها با عبور از سد راه آهن سورینت یک گام دیگر به هدف اصلی خود نزدیک شوند.
 
البته دیدار هفدهم فروردین برای  دایی بازی آسانی نخواهد بود، ملاقات با راه آهن بحران زده که برای فرار از خطر سقوط به آب و آتش می زند، بدون تردید نبرد آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود، اما با تمام این اوصاف دایی می داند سودای قهرمانی با شکست لوکومتیورانان لیگ برتر ممکن خواهد بود  از این رو به هر قیمتی باید از این جدال برنده بیرون آید تا بتواند همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.
 
نبرد پرسپولیسی‌ها در خانه با راه آهن آخرین بازی این فصل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهد بود، چرا که شاگردان دایی در بازی پایانی خود باید در اهواز به میدان آیند، شهری که هیچ کس دوست ندارد پرسپولیس در آن برنده باشد از این رو او و شاگردانش تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با عبور از سد راه آهن بحران زده مسیر خود را برای کسب موفقیتی بزرگ هموار کنند تا شاید بیست و دوم فروردین ماه جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
سلام خواهشا در مسایل ورزشی جانبداری از تیم خاصی نکنید.چندین مورد مشخصا از استقلال طرفداری کردید و حالا که از برد پرسپولیس و شکست استقلال ناراحت هستید این مطلب بسیار ضعیف و غلط هست چون راه آهن اصلا احتمال سقوط ندارد راه آهن 30امتیاز داره و ذوب آهن 23 و دو هفته باقی مونده پس راه آهن دو بازی رو ببازه ذوب آهن دو بازیش رو ببره بازهم راه آهن سقوط نمیکنه.البته در اینکه فولاد شانس اول قهرمانیه شکی نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها